  • Data: 2009-06-12 22:17:50
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Dowiedzialem sie tutaj

    wiesz co? Jak trzeba sie kłócić, to jesteś pierwszy. jak znaleść
    hipokrytów, to najpierwszy (patrz kubuś puchatek) Jak poprzeć swoje
    słowa cytatem lub faktem.... ups.. niema Cie czy robisz sobie dupe z gęby?

    > Opera Mini vs Safarii buhahahah.
    nu buhaha.

    > Widzialem ze bedzie bradzlowac sie
    > cyferkami
    gdize widzisz cyferki.

    szczegolnie ze krytyczna NIE JEST ROZDZIELCZOSZCZ bo na 3,8
    > cala choby bylo 1600x1200 i tak strona jest NIECZYTELNA.
    zgadza sie. ale to ty jak posrany przytaczas cyferki z księżyca.

    > Coz nie miales normalnego telefonu nie zauwazysz brakow WM to normalne

    a skąd ty wiesz co ja miałem a co nie. Mam napisac ze mózgu nie miałeś i
    siki pijesz?
    Konkrety prosze!

    > Tak oczywiscie jak zalety to roznmorodnosc jak wady nei ma wad bo zawsze
    > w dyskusji WM ma 800x480 3,8 cala : i 1GHz heheheh hipokryci
    Proszę o cytat gdzie ktokolwiek napisał ze powyższe 3 parametry sie łączą.

    > Nie rozsmieszaj mnie, rozumiem ze dotykajac jednym palcem iphone nie dziala
    przeczytaj co napisałem, i nie szukaj w moich słowach czegoś czego tam
    niema. Cytuje:

    "Ciekawie jak Ty skorzystasz z multidotyku jedna reką?"

    jak masz krztynę honoru to odpisz wprost jak to zrobisz. Jeśli nie, to
    dla ludzi którzy _chwilowo_ muszą użyć tylko _jednej_ ręki iPhone traci
    swoją zalete.

    > Alez nei sobie bedzie dalej niedopracowany system WM tylko protestuje
    > nazywaniem go swietnym bo to smieszne, ja tylko mowie ze jest do bani
    > moge ?
    możesz. a mozesz mi zacytować gdzie ktoś napisał ze WM jest świetny?
    Znowu objawy rozumienia innej treści niż napisana?

    > Rozumiem ze grubosc dla ciebie nie jest wazna i waga tez ?
    Jest ważna, ale nie najważniejsza. Wybieram ceche najbardzie porządaną,
    wibieram model. Ty wybierasz... jeden z jeden. Brawo. 95% pań z Gdańska
    nie widzi różnicy. Zanim odpiszesz znów coś głupiego, weź pod uwage ze w
    powyższym stwierdzeniu niema krytyki zalet iPhona ani wychwalania Wmów,
    jedynie podkreślam fakt, ze PDA z WM - to wybór....

    > I rondo przejezdza na wprost bo nawigacja nie powiedziala ?
    i jaki to ma zwiazek z iPhonem/WM
    brak, ale poszczekać warto

    > Suwakiem z boku no wlasnie idelne dla rysika :)
    idelane jest to co wyciąłeś. nie przewijam menu, bo niemam takiej
    potrzeby. PRawdopodobnie 95% ludzi też niema... Ale masz racje. to wada
    WM ze ludzie czegoś nie potrzebują.

    > WM i niezawodnosc i jeszcze mulaca. Powiedz z reka na sercu ile razy nie
    > wykonales polaczeniu mimo zasiegu i nazwy sieci na wyswietlaczu ktore
    > robia z ludzi balona ?
    zero

    > Bo ma UI ze sredniowiecza, bo ma rysikowe menu, jakis durny Start.
    > Duszacy sie RAM od "wielozadaniowosci"
    Zastanów sie. To niesą wady. to sia cechy systemu, który jak sam
    napisałeś pamieta lata 90siate. On tak działa, i to działa dobrze, chyba
    ze ostatni raz widziałeś WM na 190MHz z jakąś namiastką pamięci. Nikt
    nie twierdzi ze to ideał. Stąd są nakładki, które jednak są mało
    potrzebne ludziom którzy wcześniej nie mieli nokii :)

    > No tak WM jest swietny po zainstlowaniu pierdyliona aplikacji ktory mula
    > telefon jak krowe. To wlasnie jest caly WM.
    Tera jesteś hipokrytą. A Windows XP to nie? Wszystko musisz mieć w
    systemie zeby był "cool"?
    Co Ci nagle przeszkadza możliwość instalacji programów? 50% ludzi
    wystarczy WPmlayer!

    > Ale hipokryta rozumiem ze to samo powiedziales przy instalacji WM 6.1
    nie. mam oficjalny rom ze strony samsunga. MOGŁEM też pobrać ugotowany z
    XDA. MOGŁEM ty nie... :)
    na
    > 5.0 o ile "zaplaciles". Uzywasz Windows 95 bo Vista to takie rzucanie
    > monet przez krola Billa. Ajaja
    Sprawdź którą mam wersje w swoim Tunderbirdzie. myszką lewo do góry,
    widok, źródło wiadomości.

    > Oczywiscie czy zaplaciles juz za WIndows 6.5 czy krol rzuci wam monety
    > jak plebsowi ?
    6.1 LEgalny niestety, Automapa też legalna, Z miplo pobrałem POI z
    zamkami i pałacami - zamiast bazy fotoradarów. Taki dziwak jestem. Wolno
    mi, i system/software/hardware dobrałem tak aby mieć taką możliwość.

    > No takiej hipokryzji to juz dawno nikt nie pisal.
    Piszesz tezę, i stwierdzasz pytając :"takiej hipokryzji to juz dawno
    nikt nie pisal"
    Odpowiadam: JAn Strzybyszewski napisał

    Z ukłonami
    ToMasz

    PS dowcipy też najpierw opowiadasz a potem sie _sam_ znich śmiejesz?