  • Data: 2009-06-13 18:29:55
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis pisze:

    > Że używam Uni czy? Czy może miałeś na myśli ascetyzm mojego Today'a? ;)
    > Po pierwsze nic nie poradzę na to, że nie wyszedł godny następca tego
    > modelu, a on ciągle świetnie się sprawdza (PXA bije Qualcomy
    > wydajnością!) Po drugie wolę wygodę niż animowane menu. ;)

    Dinozaur i to wyglada na prawdziwy.

    > Oczywiście. WM nie był robiony z myślą o egalitaryzmie. W założeniach
    > pracujące pod nim urządzenia miały być skierowane do biznesmenów i
    > ewentualnie geeków, którzy wiedzą co do czego jest. Ten system
    > zwyczajnie się nie nadaje na muzyczno - internetowy bajer dla
    > nastolatka.

    Oczywiscie bo multimedialne telefony to nastolatki i pewnie dlatego WM7
    ma byc jak iphone :) Nie oslabiaj mnie. Ascetyzm nie wynikal z
    wyszukanej filozofi tworcow WM tylko z ulomnosci technologicznej z czasu
    jego narodzin. Tyle ze ta ulomnosc dzis jest juz tylko smieszna.

    >Co z tego, że damy mu ładną nakładkę na Today dającą
    > animowany dostęp do WWW i SMSów, skoro chcąc ustawić dzwonek trzeba się
    > trochę bardziej nagimnastykować?
    > Zapewne WM7 to zmieni - w końcu to system robiony z myślą o konkurowaniu
    > z iPhone. Tyle tylko, że to już nie będzie WM znany użytkownikom PDA od
    > lat...

    Mam zla wiadomosc dla Ciebie niestetyy pudrowanie trupa to jest dalej.

    > Ja czytając te wymagania odniosłem wrażenie, że to zwykły chwyt
    > reklamowy w stylu "patrzcie jakie to będzie miało zaawansowane
    > możliwości - prawie jak na dużym komputerze". ;)

    Obawiam sie ze mimo wymagan bedzie krowiaste.
    WM jesli ma stac sie konkurencja musi schudnac dramatycznie.
    Zreszta to jest wp lanach ale pozbawi roznorodnosci ulubionego konika
    Tomasza. Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Nie da sie
    pogodzic UI dla niedotykowca z poziomym ekranem 320x240 wzgledem 800x480
    w pionie bez dramatycznych kompromisow. Szczegolnie ze przycisk 10x10
    pikseli inaczej wyglada na malym ekranie inaczej na duzym inaczej na 3
    calowym z 320x240 a inaczej na tym samym 3 calowym w 800x480