  • Data: 2009-06-13 12:56:35
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    od wielu lat czytam to co ludzie piszą o swoich urządzeniach(nie tylko o
    telefonach), programach... Tyle ze trzeba umieć to filtrować, albo
    lepiej to nazwe: tłumaczyć z języka usenetowego na polski. Wiadomo
    (chciaz szkoda) ze 90% to włąśnie flamy, kłótnie, i szczeniackie docinki
    nic nie wnoszące do tematu. Potem trzeba 21 postów zeby zdementować i
    wyjaśnić ze iPhone niema javy, a WM ma, choć czasem trzeba ja
    zainstalować. Tak wiec pozwól ze Twoją krytykę Diamonda przetłumacze na
    poslki.

    > Na codzien uzywam Diamonda i musze powiedziec,
    > ze to nie sa urzadzenia dla normalnych ludzi. Normalnego czlowieka
    > kurwica wezmie po 30 minutach.
    moja żona ma phropeta, z niespełna 200Mhz zegarem i wm5. jest wolny, to
    fakt, tyle ze jej to nie przeszkada. mnie menu eryka 320 ( wzór
    powolności) też nie przeszkadzało, ale wiekszości ludzi tak

    > Klawisze sprzetowe czasami dzialaja,
    > czasami nie.
    tu niema co tłumaczyć, jest feler - mają usunąc n a gwarancji

    > Ekran dotykowy ma rozna czulosc w zaleznosci od zakladki w
    > TouchFlo3D (np. w settings i internet musze naprawde mocno naciskac,
    > zeby zadzialal.
    Albo nie instalować nakładek, albo zarządać(poprośić twórców) zeby
    dostosowali czułość

    > Telefon jest wolny jak cholera.
    Tu buś musiał sprecyzować czy po naciśnieciu kalwisza czekasz aż zacnie
    COS sie dziać, (źle) czy po naciśnieciu klawisza coś sie dzieje, a Ty
    nie mozesz sie doczekać na rezultat - co właśnie opisujesz poniżej:
    > Sprobujcie wejsc do
    > dzwiekow (dzwonka, wiadomosci, powiadomien itp). Trwa to WIEKI.
    raz ze te dzwieki są w katalogu windows, wiec jest tam tysiąc plików, a
    dwa, tak jest, bo wiekszość ludzi robi to rzadziej niż raz w roku

    > Brakuje
    > domyslnie zainstalowanej aplikacji do profili.
    Brakuje.... Niema, nie brakuje. ja brakuje to trzeba doinstalować.
    Dlaczego? ja w życiu używałem 2 profili. normalny i wibra. ten drugi
    włącza sie przez naciśniecie i przytrzymanie spacji. inne? Proszę
    bardzo. Tylko zdecyduj ile ma być, czy mają sie zmieniać o określonym
    czasie, czy w zależności od tego który nadajnik Cie obsługuje.
    > Wibra dziala
    > jednostajnie, zamiast rytmicznie.
    fakt, to sprawa kluczowa. Wibra musi "wytrząsać" "la kukaracza" :)
    > Telefon zaczyna dzwonic po dwoch
    > sygnalach u dzwoniacego.
    niewiem dlaczego tak jest, ale to kwestia zmiany w rejestrze. Tzn,
    jedyna sensowna odpowiedź jest taka, ze jeśli masz zestaw BT, właśnie BT
    dzwoni odrazu, telefon później. Sprawdź z BT czy to co napisałęm jest
    prawdziwe, jak tak to znajde CI klucz w rejestrze którey trzeba zmienić.
    rAz, na całe zycie telefonu..
    > Czesto zawiesza sie po zakonczeniu rozmowy.
    Jeśli to jest powtarzalne- reklamacja.
    > Raporty doreczenia przychodza jako smsy. Kolko dotykowe do zoomowania -
    > swietny pomysl, ale wykonanie fatalne. Czesciej mi nie dziala, niz
    > dziala. Glosnosc dzwieku wiadomosci dzwonka ustawia sie osobno - wtf?
    > Jak dzwoni osoba z przypisanym dzwiekiem dzwonka, czesto najpierw przez
    > ulamek sekundy dzwoni dzwonek domyslny. Klawiatura qwerty - co za kretyn
    > wymyslil podswietlanie nacisnietego klawisza na klawiszu, zamiast nad
    > nim, tak jak w ip? Czujnik swiatla - na cholere ten czujnik, skoro nie
    > spelnia podstawowej roli? (wylacz ekran, gdy telefon przy uchu, wlacz
> [...]
    Być moze to wszystko to uzasadnione minusy telefonu. JEdnak zrób sobie
    test. Zapytaj ludzi, jakie cechy telefonu są dlanich najważniejsze. NA
    którym bedzie zmiana dzwonka w zależności od dzwoniacego? albo sposób
    podświetlenia klawiatury (szczególnie gdy alternatywą jest brak klawiatury)

    > Wiele z tych wad mozna wyeliminowac przez instalacje jakiegos softu, ale
    > litosci - nie mam czasu ani ochoty przeszukiwac netu i sprawdzac
    > dziesiatek aplikacji, zeby sprawdzic, czy ona wyeliminuje moj glupi
    > problem, ktorego nie ma w np. w ip lub E71?
    To wszystko zależy od punktu widzenia. JA znalazłem czas, jestem happy.
    Ty nie znalazłeś czasu masz problemy. Ktoś inny również nie znalazł
    czasu, dzwiga telefon (typu nokia) nawigacje, ( bo z auta ukradną) a
    jak potrzebuje szybko coś sprawdzić na www to korzysta z laptopa.

    > Sprobowalem dwoch roznych romow i szczerze mowiac rzygac mi sie chce na
    > mysl o poszukiwaniu kolejnego - a chyba bede do tego zmuszony, bo prawie
    > nie moge obecnie uzywac tego badziewia, jakim jest Diamond.
    > Uzywam go tylko i wylacznie dlatego, zeby miec nawigacje zawsze przy
    > sobie. Nie polecilbym telefonu z WM zadnemu normalnemu czlowiekowi, a
    > tylko entuzjascie.
    I tu układ tłumaczący ma 100% zajetość procesora. Wady które opisujesz,
    dla mnie ( i sądze ze dla wiekszości populacji) są znikome. SMSy,
    dzwonki, konieczność doinstalowania aplikacji do profili? Ludzie
    zachwycali sie telefonami które miały aparat640x480, były tak ciche ze
    dzwonków nie było wcale słychać, w których nie dało sie zmienić sygnału
    smsa, wysyłać plików przez BT,(akurat nie iPhone), miały słaby zasieg,
    zrywały połączenia, było słychać pogłos, bateria "znikała" w 2 dni(ale w
    telefonach typu telefon a nie PDA). Ile było telefonów z odtwarzaczem
    MP3 ale z pamięcią na 3 piosenki?
    czy w Twoim telefonie występuje jakiś taki problem? Nie, wiec układ
    tłumaczący określa to jako "małe denerwujace pierdoły" Po takiej
    antyreklamie, wcale bym nie zrezygnował z zakupu. Powiem nawet ze
    przeciwnie. Skoro takie coś jest wadą, to w porównianiu do wad iPhona...

    Wiem znowu podgrzewam atmosferę, przepraszam, nie chciałem. Na nie
    jestem ślepy i widze ze iPhone ma ładne menu, multotouch, szmery bajery,
    i inne takie. Ale na rozejrzyjcie sie po Waszym otoczeniu. Czy nie to
    właśnie nam sie wciska na każdym kroku? czy nie "bajery" karze nam sie
    kupować? Która z firm podaje wprost, jasno zrozumiale parametry
    techniczne sprzetu? Ilu klientów (%) je czyta przed zakupem? Potem
    trzeba setki testów wykonanych przez laboratoria, których wyniki są
    podawane na stronach www.

    To dobrze ze jest iPhone. Dpbrze ze mamy konkurencje na rynku PDA.
    Dobrze ze ludzie wybierają różne produkty, bo świat jest barwniejszy.
    Natomiast źle ze ludzie bezmyślnie pozwalają zeby reklama wybierała
    produkty za nich. W tym niepodważalny prym, wiedzie od lat firma Apple.

    ToMasz

    PS Zgadzam sie ze ogólnie PDA NIE JEST dla wszystkich. JA mam telefon z
    WM i kopie w nim, instaluje jakieś programy, raz na jakiś czas. Wiem ze
    jest masa takich krórzy "flashują" urządzenia co tydzień. Natomiast moja
    żona ma również telefon z wm nigdy go nie flashowała, raz do roku cośtam
    zainstaluje (kulki np.) i nie pamieta pin-u bo telefonu nie wyłącza i
    sam telefon sie jeszcze nigdy nie zawiesił.
    Wiec jeszcze raz napisze. PDA nie dla wszystkich - zgoda, nie kazdy
    potrzebuje komputerka w kieszeni. tylko dla maniaków- nie zgadzam sie.