  • Data: 2009-06-13 18:24:44
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:

    > a skąd ty wiesz co ja miałem a co nie. Mam napisac ze mózgu nie miałeś i
    > siki pijesz?
    > Konkrety prosze!

    > przeczytaj co napisałem, i nie szukaj w moich słowach czegoś czego tam
    > niema. Cytuje:
    >
    > "Ciekawie jak Ty skorzystasz z multidotyku jedna reką?"
    >
    > jak masz krztynę honoru to odpisz wprost jak to zrobisz. Jeśli nie, to
    > dla ludzi którzy _chwilowo_ muszą użyć tylko _jednej_ ręki iPhone traci
    > swoją zalete.

    Kpisz sobie ... w trybie pionowym smialo mozna pisac jedna reka.
    W czym problem ... a w tych WM z klawiatura pozioma nie mozna upsss error.

    > możesz. a mozesz mi zacytować gdzie ktoś napisał ze WM jest świetny?
    > Znowu objawy rozumienia innej treści niż napisana?

    A mozesz zadac sobie trud przeszukania forum sam ?

    > Jest ważna, ale nie najważniejsza. Wybieram ceche najbardzie porządaną,
    > wibieram model. Ty wybierasz... jeden z jeden. Brawo. 95% pań z Gdańska
    > nie widzi różnicy. Zanim odpiszesz znów coś głupiego, weź pod uwage ze w
    > powyższym stwierdzeniu niema krytyki zalet iPhona ani wychwalania Wmów,
    > jedynie podkreślam fakt, ze PDA z WM - to wybór....

    Slusznie wybor miedzy Fiatem Panda a Punto nie czyni z tego
    konkurencji Maybacha.

    > idelane jest to co wyciąłeś. nie przewijam menu, bo niemam takiej
    > potrzeby. PRawdopodobnie 95% ludzi też niema... Ale masz racje. to wada
    > WM ze ludzie czegoś nie potrzebują.

    Skoro jeden model jakiegos ogryzkowego producenta sprzedaje sie lepiej
    niz najwiekszy producent urzadzen z WM to chyba cos w tym jest.

    > Zastanów sie. To niesą wady. to sia cechy systemu, który jak sam
    > napisałeś pamieta lata 90siate. On tak działa, i to działa dobrze, chyba
    > ze ostatni raz widziałeś WM na 190MHz z jakąś namiastką pamięci.

    Oczywiscie ze dziala dobrze stad narzekania na WM to pewnie "fanatybcy
    Jobsa jedynie"

    > Tera jesteś hipokrytą. A Windows XP to nie? Wszystko musisz mieć w
    > systemie zeby był "cool"?

    Ja a kto sie czepia "zewnetrznych MMS" nie rozsmieszaj mnie,

    > Co Ci nagle przeszkadza możliwość instalacji programów? 50% ludzi
    > wystarczy WPmlayer!

    No to cos malo te 50%

    > nie. mam oficjalny rom ze strony samsunga. MOGŁEM też pobrać ugotowany z
    > XDA. MOGŁEM ty nie... :)

    Samsung jako jedyny wspierał i600 i jego dzieci bo innych Wow wtedy nie
    mial fakt. Ale jzu 6.5 nie dostaniesz a HTC to zasadniczo mial w D..

    > Sprawdź którą mam wersje w swoim Tunderbirdzie. myszką lewo do góry,
    > widok, źródło wiadomości.

    Ale dalej nie napisales o bezplatnym upgrajdzie WIndowsa Vista z Windows
    95. Ale cieszymy sie ze masz "ulomny system" z ktorego jestes
    zadowolony. Tylko to nic nie zmiania wzgledem ulomnosci.