  • Data: 2009-06-15 20:13:15
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Viator <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Jun 2009 14:56:35 +0200, ToMasz <t...@g...pl> wrote:

    > tu niema co tłumaczyć, jest feler - mają usunąc n a gwarancji

    uzywasz/uzywales duzego windowsa? zdazylo ci sie kiedys, ze system zawisl
    na chwile i nie reagowal na nic (mysz, klawiatura), a po chwili wracal do
    zycia? reklamowales wtedy komputer? to nie jest problem sprzetowy.

    > Albo nie instalować nakładek, albo zarządać(poprośić twórców) zeby
    > dostosowali czułość
    Po to kupilem wlasnie Diamonda, zeby miec TouchFlo3D. Poprosic zeby
    dostosowali? Prosze cie. A jak sie nie ustosunkuja, to co wtedy?

    > Tu buś musiał sprecyzować czy po naciśnieciu kalwisza czekasz aż zacnie
    > COS sie dziać, (źle) czy po naciśnieciu klawisza coś sie dzieje, a Ty
    > nie mozesz sie doczekać na rezultat - co właśnie opisujesz poniżej:
    co za roznica? jest wolny i tyle, co mnie obchodzi dlaczego.

    > raz ze te dzwieki są w katalogu windows, wiec jest tam tysiąc plików, a
    litosci. to dlaczego sa w katalogu windows, a nie w jakims dedykowanym,
    ktorego przeszukanie potrwa tylko chwilke?

    > dwa, tak jest, bo wiekszość ludzi robi to rzadziej niż raz w roku
    ponownie - co z tego? co mnie obchodzi wiekszosc? i skad masz takie dane
    na temat wiekszosci?

    > Brakuje.... Niema, nie brakuje. ja brakuje to trzeba doinstalować.
    > Dlaczego? ja w życiu używałem 2 profili. normalny i wibra.
    i co z tego, ze ty uzywasz 2? A ja uzywam 4. W innych telefonach sa
    profile, dlaczego tu nie ma?

    > fakt, to sprawa kluczowa. Wibra musi "wytrząsać" "la kukaracza" :)
    mnie to wkurza. wibracja trwa naprawde dlugo i jest bardzo glosna. slychac
    doskonale na spotkaniu, czy w teatrze. w innych telefonach nie ma tego
    problemu.

    > niewiem dlaczego tak jest, ale to kwestia zmiany w rejestrze. Tzn,
    > jedyna sensowna odpowiedź jest taka, ze jeśli masz zestaw BT, właśnie BT
    > dzwoni odrazu, telefon później. Sprawdź z BT czy to co napisałęm jest
    > prawdziwe, jak tak to znajde CI klucz w rejestrze którey trzeba zmienić.
    > rAz, na całe zycie telefonu..
    nie musisz. juz sam dawno to zmienilem. troche to poprawilo sytuacje, ale
    nie do konca. co wiecej, jesli nie bede odbieral, a druga osoba przerwie
    polaczenie, to widze ze ona dzwoni jeszcze przez sekunde.

    > Jeśli to jest powtarzalne- reklamacja.
    powtarzalne. zupelnie losowo. mniej wiecej raz na dwa tygodnie. naprawde
    myslisz, ze uda im sie to zreprodukowac?

    > Być moze to wszystko to uzasadnione minusy telefonu. JEdnak zrób sobie
    > test. Zapytaj ludzi, jakie cechy telefonu są dlanich najważniejsze. NA
    > którym bedzie zmiana dzwonka w zależności od dzwoniacego?
    dla mnie rozne dzwieki dzwonka w zaleznosci od dzwoniacego to podstawa.
    majac zestaw sluchawkowy i telefon w kieszenie nie chce mi sie go za
    kazdym razem wyciagac, zeby zobaczyc kto dzwoni. oczywiscie cos takiego
    jak "powiedz kto dzwoni" to zbyt wyrafinowana funkcja dla WM.
    poza tym na pierwszym miejscu zapewne bedzie mozliwosc szybkiego
    zadzwonienia/zakonczenia/odebrania rozmowy - tu WM lezy i kwiczy. ja np
    jak wybiore numer, to zdaze przylozyc telefon do ucha, po czym nie slyszac
    sygnalu spojrzec na wyswietlacz, czy aby na pewno dzwonie.

    > albo sposób
    > podświetlenia klawiatury (szczególnie gdy alternatywą jest brak
    > klawiatury)
    przepraszam, jak to brak klawiatury?

    > To wszystko zależy od punktu widzenia. JA znalazłem czas, jestem happy.
    > Ty nie znalazłeś czasu masz problemy. Ktoś inny również nie znalazł
    > czasu, dzwiga telefon (typu nokia) nawigacje, ( bo z auta ukradną) a
    > jak potrzebuje szybko coś sprawdzić na www to korzysta z laptopa.
    wszystkie te rzeczy mozesz zrobic na nokii E71 - doskonalym urzadzeniu,
    ktorego jedyna wada jest brak ekranu dotykowego.

    > I tu układ tłumaczący ma 100% zajetość procesora. Wady które opisujesz,
    > dla mnie ( i sądze ze dla wiekszości populacji) są znikome.
    jakby byly znikome, to WM nie mialby znikomego udzialy w rynku telefonow.
    a ma.

    > SMSy,
    > dzwonki, konieczność doinstalowania aplikacji do profili? Ludzie
    > zachwycali sie telefonami które miały aparat640x480, były tak ciche ze
    > dzwonków nie było wcale słychać, w których nie dało sie zmienić sygnału
    > smsa, wysyłać plików przez BT,(akurat nie iPhone), miały słaby zasieg,
    > zrywały połączenia, było słychać pogłos, bateria "znikała" w 2 dni(ale w
    > telefonach typu telefon a nie PDA). Ile było telefonów z odtwarzaczem
    > MP3 ale z pamięcią na 3 piosenki?
    nie rozumiem czemu ma sluzyc ten wywod. ja sie nigdy nie zachwycalem
    dodupnymi telefonami i nie znam nikogo, kto to robil.

    > czy w Twoim telefonie występuje jakiś taki problem? Nie, wiec układ
    > tłumaczący określa to jako "małe denerwujace pierdoły" Po takiej
    > antyreklamie, wcale bym nie zrezygnował z zakupu. Powiem nawet ze
    > przeciwnie. Skoro takie coś jest wadą, to w porównianiu do wad iPhona...
    >
    > Wiem znowu podgrzewam atmosferę, przepraszam, nie chciałem. Na nie
    > jestem ślepy i widze ze iPhone ma ładne menu, multotouch, szmery bajery,
    w ip przede wszystkim wszystko co jest dziala dobrze i szybko. nie mozna
    tego powiedziec o WM.

    > To dobrze ze jest iPhone. Dpbrze ze mamy konkurencje na rynku PDA.
    > Dobrze ze ludzie wybierają różne produkty, bo świat jest barwniejszy.
    > Natomiast źle ze ludzie bezmyślnie pozwalają zeby reklama wybierała
    > produkty za nich. W tym niepodważalny prym, wiedzie od lat firma Apple.
    naprawde od lat? ja np nigdy nie widzialem zadnej reklamy ipoda, natomiast
    widzialem creativa zen.

    nie wierze w to "nigdy".