eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyi30 1,4 CRDI i jego turbina... › Re: i30 1,4 CRDI i jego turbina...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 10 Dec 2013 18:08:28 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: i30 1,4 CRDI i jego turbina...
    References: <l85ja6$7op$1@news.task.gda.pl> <l86tej$qnt$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <l878dj$pr$2@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l878dj$pr$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <52a74a90$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1386695312 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2359 31.11.235.52:49933
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2514495
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-10 15:28, Trybun pisze:
    > W dniu 2013-12-10 13:00, Budzik pisze:
    >> Osobnik posiadający mail Y...@y...com napisał(a) w poprzednim
    >> odcinku co następuje:
    >>
    >>>> Przy 80530km przebiegu na A1 silnik zrobił trtrtrtrtrtrtrtrtrtr i
    >>>> zakończył współpracę. Auto od co najmniej 30-40 min nie przekraczało
    >>>> 120km/h (stała prędkość) bo gadałem przez telefon. No cóż, a niby
    >>>> diesel, a niby taki dobry miał być. :)
    >>>> Pozdrawiam
    >>>>
    >>> A skąd wiadomo że chodzi o turbinę? Druga sprawa jest taka że silnik z
    >>> turbiną wymaga specjalnego traktowania. Gdy będzie traktowany jak zwykły
    >>> motor to w ruinę obróci się w mgnieniu oka. Normalnie szlag nagły mnie
    >>> trafia jak widzę sąsiada który włazi do prawie nowej 307ki HDi 2.0
    >>> Peugeota i traktuje go jak poprzednie swoje auto - Golfa który miał
    >>> jakieś kłopoty z zapalaniem - czyli start kluczykiem i gaz do dechy żeby
    >>> nie zgasł.
    >>>
    >> I tak i nie.
    >> wiadomo, ze o takie auto powinno się dbac (rozgrzać, ochłodzić) ale
    >> wiadomo
    >> tez ze jak się ma firmowe to nie ma na to czasu i nikt o tym nie mysli.
    >> Jezdziłem corsa totalnie nie dbając, prawie 200.000 i zero problemów.
    >> Jezdziłem yarisem od nowości - 150 tys bez zadnych problemów.
    >
    > Praw fizyki nie da się oszukać...

    Bajki o specjalnym traktowaniu silnika z turbiną, bo się "w ruinę
    obróci się w mgnieniu oka" są na tej samej półce, co anacronowe
    opowieści - w tym te o wyciąganiu na letnich ludzi z rowów i zasp
    wszelakich.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: