    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: i wiadomo o co chodzi
    Date: Thu, 30 Aug 2012 12:13:59 +0200

    On Thu, 30 Aug 2012 10:02:50 +0200, Iksiński
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Przyczyną jest gadanie przez telefon trzymany w łapie/łokciu/itp. Każdy
    >chyba się zgodzi, że w pierwszej kolejności należy walczyć z przyczynami
    >patologii, a dopiero później ze skutkami.

    Nie zgodzę się. Nie raz widziałem "przylepionych do lewego pasa",
    "opóźniaczy skrzyżowaniowych", "zygzakowców" i "bezkierunkowych",
    którzy nie trzymali telefonu w łapie.
    Czy brak telefonu powodował, że ich zachowania nie były uciążliwe lub
    niebezpieczne?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski