  • Data: 2011-07-18 22:27:49
    Temat: Re: i dlatego warto focić w RAW !
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-18 23:38, Janko Muzykant pisze:

    > To z lewej jest z komórki, to z prawej po zabawie z tym z lewej w ACRze
    > (można tam też obrabiać jpg). Da się cuda robić byle nie mieć przepałów
    > no i szumy rosną jak się wyciąga bądź zmienia mocno barwy.

    Mnie takie jak to z lewej wychodzą w komórce jak zastosowana jest lampa
    błyskowa.
    Już się nauczyłam z tym telefonem, żeby sprawdzać czy jest wyłaczona
    opcja :Lampa - zawsze wyłączona.
    Piszesz coś o ACRrze, zdjęcia z telefonu przenosisz do aparatu
    fotograficznego, czy to jest jakas funkcja w twoim telefonie? Teraz
    pobawiłam się polepszeniem jednego zdjęcia w telefonie, jest teraz
    wyrazistsze niż było. Nie używałam przedtem to i zapomniałam, że coś
    takiego w telefonie jest. Ale ziemi w lesie na taką jaką Ty masz po
    przeróbce swojego zdjęcia to na pewno by mi się nie udało wykombinować.

    --
    animka