  • Data: 2011-07-18 21:56:05
    Temat: Re: i dlatego warto focić w RAW !
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-18 21:54, XX YY pisze:

    > jezeli nie widzisz roznic to nigdy nie zrobisz dobrego zdjecia.

    Ha, ha, ha :)

    > kazdy nastepny zapis to dalszy spadek. jesli zapiszesz obrabiany obraz
    > 4 tazy w dobrej kompresji ok 85% to wynikowo otrzymasz obraz o jakosci
    > ok 52% - nawet ponizej - a to jest juz marnie.

    Ha, ha, ha - po raz drugi. Powinieneś robić badania, ile łupieżu procent
    mniej jest po tygodniu mycia głowy w szamponie przeciwłupieżowym :)
    Osiemdziesiąt pięć procent czego, mądralo? Toż to tylko umowna wartość
    algorytmów kodujących, których jest sporo, niekompatybilna pomiędzy nimi.
    O bezstratnych jotpegach też nie słyszałeś.

    Łał, wszechstronny jesteś...

    --
    pozdrawia Adam
    /bywają dni mieszające skwar z gradem i nie jest to nadzwyczajne zjawisko/