  • 41. Data: 2013-02-06 20:03:42
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:keu68l$8j6$1@news.dialog.net.pl...
    > Mimo to moi adwersarze którzy takie instalacje posiadali
    > byli przekonani, że "im to działa".
    > Pili nawet z tego wodę "bo ma przecież atesty".

    Ma - i owszem. Atesty stwierdzające, że nie jest to szkodliwe, etc.
    Brandzlomat też będzie miał atest, że nie utnie mnichowi kaptura, nie porazi
    prądem, nie urwie jajec, nie usmaży parówki, ale nie na to, że doprowadzi do
    spustu.

    > Tym którzy zakupili coś bardzo drogo, zbyt drogo pozostaje
    > tylko wychwalać swój wybór przed innymi.

    Cóż... Ja myślę, że to powinno być urzędowo tępione, mówię o nadmiernej
    cenie produktu... Po to, aby wszelakiej maści wyłudzacze nie mieli racji
    bytu. Rynek nie wszystko niestety ureguluje.

  • 42. Data: 2013-02-06 20:10:47
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    Stajesz tylem do swiatla i patrzysz w jego odbicie od ekranu telefonu
    czy innego ajfona. Krecisz ekranen, widzisz zmiane jasnosci - to
    swiatlo jest spolaryzowane, brak efektu przyciemniania to brak
    polaryzatora.
    Efekt widac gdy patrzy sie na swiatlo monitora odbite od ekranu
    komorki czy nawet kalkulatora.
    Jesli swiatlo spolaryzowane jest skuteczne to osoby pracujace przed
    monitorem nie powinny miec tradziku.
    Kupic halogen 20W, wydlubac filtr polaryzacyjny z monitora LCD i
    sprzedawac:)

  • 43. Data: 2013-02-06 20:21:44
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > No miałem plan założenia portalu pod tytułem "sciema.pl", nawet miałem
    > już domenę kupioną, ale kurcze ciągle mi brak czasu na to...
    > Ale ciągle sobie obiecuję, że do tego wrócę, bo naprawdę czasem łeb
    > urywa, co można ludziom wcisnąć z odpowiednią ideologią.

    Kurde!
    Mam pomysła o jakim się fizjologom nie sniło.

    Najpierw wysyłasz do producenta takiego hiper-sryper-cuda
    wiadomość, że poddasz to hiper-sryper-cudo testom
    a wyniki opublikujesz na sciema.pl,
    Jednocześnie firmę komplementujesz, że robi hiper-sryper-cuda,
    pomaga ludziom, etc.
    Następnie prosisz o "dotację" (podajesz nr konta).
    Za jakiś czas ponawiasz "prośbę".***
    Zapewniam, że z podatkowego punktu widzenia jest na to
    nawet art. w ustawie o VAT (wystawiasz f-rę)

    Przypomniało mi się jak budowano centrum Blue City w Warszawie.
    Sąd stwierdził, że tak można i nic nikomu do tego.

    ***zastrzegam sobie copyright
    w/k

  • 44. Data: 2013-02-06 20:23:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości
    >Tym którzy zakupili coś bardzo drogo, zbyt drogo pozostaje
    >tylko wychwalać swój wybór przed innymi.

    IMO to nie tak dziala. Czesc ludzi po prostu tak ma - wybrali
    najlepsze, zaplacili drogo, i sa przekonani ze to jest najlepsze.

    Takich co swiadomie zachwalaja g*, zeby sie nie okazac jedynymi
    naiwnymi, jest imo mniej :-)

    J.

  • 45. Data: 2013-02-06 20:30:43
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    >Jesli swiatlo spolaryzowane jest skuteczne to osoby pracujace przed
    >monitorem nie powinny miec tradziku.
    >Kupic halogen 20W, wydlubac filtr polaryzacyjny z monitora LCD i
    >sprzedawac:)

    Co to światło spolaryzowane to ja wiem.
    Wiem też, że polaryzator (dobry polaryzator) zabiera tyle ze światła
    niespolaryzowanego, że tego spolaryzowanego jest naprawdę mało.
    Robiłem takie doświadczenia w uczelnianym labie.
    Jest taki polaryzator który całe światło zamieni w spolaryzowane?

    I sprawa druga,
    Czy syfki na twarzy boją się tylko światła spolaryzowanego?
    A innego to już nie?
    w/k

  • 46. Data: 2013-02-06 20:40:21
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > O matko, a ja spożyłem rano nieco C237H386O78N58S2...

    > Czy monochlorek monosodu,
    Tak naprawdę to wprowadziłeś do organizmu Natrim Chloride.
    Już po tobie. Bedziesz miał pewnikiem hypertonia arterialis.
    albo apoplexia cerebri.
    w/k

  • 47. Data: 2013-02-06 20:49:29
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 20:30:43 +0100, Grzegorz napisał(a):

> [...]
    > Robiłem takie doświadczenia w uczelnianym labie.
    > Jest taki polaryzator który całe światło zamieni w spolaryzowane?

    Idealny polaryzator przepuści dokładnie połowę natężenia światła
    niespolaryzowanego. Całe przepuszczone światło będzie spolaryzowane.
    Ile % najlepszym polaryzatorom brakuje do ideału, to nie wiem.

    --
    GLaF

  • 48. Data: 2013-02-06 20:54:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup
    >Co to światło spolaryzowane to ja wiem.
    >Wiem też, że polaryzator (dobry polaryzator) zabiera tyle ze światła
    >niespolaryzowanego, że tego spolaryzowanego jest naprawdę mało.

    Hm, polowe musi odrzucic ... ale czy jest duzo gorszy ?

    >Robiłem takie doświadczenia w uczelnianym labie.
    >Jest taki polaryzator który całe światło zamieni w spolaryzowane?

    Tak mi chodzi po glowie, ze sa polaryzatory odbiciowe/dzielace - czesc
    przechodzi spolaryzowana, ale reszta nie ginie, tylko sie odbija (lub
    odwrotnie), jest przynajmniej czesciowo spolaryzowana w inna strone,
    ale to wystarczy obrocic.
    Z drugiej strony ... bezstratna polaryzacje termodynamika chyba
    wyklucza - cos co bylo nieuporzadkowane, nie moze sie uporzadkowac bez
    nakladu energii.

    tu jakis patent ... a w nim inne jeszcze
    http://www.google.com/patents/US5973833

    >I sprawa druga,
    >Czy syfki na twarzy boją się tylko światła spolaryzowanego?
    >A innego to już nie?

    spolaryzowane leczy :-)

    J.

  • 49. Data: 2013-02-06 21:13:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2013 20:23, J.F pisze:

    > IMO to nie tak dziala. Czesc ludzi po prostu tak ma - wybrali najlepsze,
    > zaplacili drogo, i sa przekonani ze to jest najlepsze.

    Patrz: audiofile i ich święte kable ;)

  • 50. Data: 2013-02-06 21:24:06
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:5112b952$1@news.home.net.pl...

    > Patrz: audiofile i ich święte kable ;)

    Coś jak złocenie styków HDMI (a złoto średnio się nadaje do w.cz.), tylko
    ćśśś... jeszcze ktoś podchwyci i do szklanych światłowodów zechce pakować
    domieszki z conajmniej 4-cyfrowa liczbą po przecinku, w procentach... No, bo
    przecież światłowód musi mieć dobre przenoszenie niebieskiego, dzięki czemu
    tony sąmilsze, cieplejsze i łagodniejsze, przez co ucho się tak nie męczy :)
    Acha, i nie można mu za bardzo przytłumiać pomarańczowego, gdyż tak wywołany
    jitter katastroalnie wpłynie na jakość panoramy dźwiękowej! :P
    (przypominam - przekaz cyfrowy z korektą!)