  • Data: 2010-08-09 15:53:43
    Temat: Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisał w
    > HP 4000
    > HP 1100
    > HP 1200
    > Która z nich będzie będzie najlepszym wyborem?

    4000 to jednak wielki kombajn. No, moze bardziej optycznie niz w
    rzeczywistosci, bo 1200 na biurku tez swoje zajmuje.
    1100 jest zwarta.
    Ale to juz stary model, moze byc problem z tonerem, czesciami
    [separator, delikatna folia fusera].
    No i ona chyba jeszcze nie ma USB ?

    A 4000 to z kolei medium duty. Znaczy sie predzej tobie serce
    peknie .. chyba ze ma juz za soba pol miliona wydrukowane, bo jej
    tez nie kupowal dziadek do domu .. a w razie klopotow raczej juz
    nie do naprawy.

    > Dodam, że raczej nie interesują mnie nowe drukarki, bo są
    > drogie/upierdliwe w eksploatacji, mają chipowane/małe tonery i
    > nietrwałe konstrukcje (przynajmniej w interesującym mnie
    > przedziale cenowym)

    A ile tego drukowania masz ? Bo moze nie ma sie co przejmowac
    chipem w tonerze, jesli starczy na pare lat.
    [uwaga - z drukarka bywa dostarczany mniejszy toner]

    J.