  • Data: 2010-08-10 08:03:43
    Temat: Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A 4000 to z kolei medium duty. Znaczy sie predzej tobie serce peknie ..
    > chyba ze ma juz za soba pol miliona wydrukowane, bo jej tez nie kupowal
    > dziadek do domu .. a w razie klopotow raczej juz nie do naprawy.

    O, to nie spodziewałbym się. Wydawało mi się, że HP 1xxx/2xxx/4xxx są
    dość łatwo i tanio "naprawialne".

    > A ile tego drukowania masz ? Bo moze nie ma sie co przejmowac chipem w
    > tonerze, jesli starczy na pare lat.

    Niedużo, to fakt. Takie tam firmowe sprawy - nie więcej niż 100 kartek /
    miesiąc (najczęściej nawet mniej niż 50).

    Prócz taniej eksploatacji zależy mi na niezawodności (kupić sprzęt i
    zapomnieć na najbliższe 6-8 lat). Nie wierzę, że nowe drukarki mogą tyle
    pociągnąć (szczególnie, że chcę się zmieścić w 300-400zł). Nie lubię
    włóczyć się po serwisach, troszczyć się o częstą wymianę tonera itp. Ale
    może się mylę.. Jeśli jest coś godnego polecenia z nowszych rozwiązań,
    to chętnie się zapoznam.

    --
    eost.