    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: hdr a Jpg
    Date: Thu, 12 Mar 2009 11:07:20 +0000

    Janko Muzykant pisze:

    > Statyw, tryb manualny, ręczny wb, bierzesz dane ze światłomierza,
    > odejmujesz 6EV, pstrykasz co dwa w górę do +6 (-6, -4, -2, 0, 2, 4, 6).
    > W przypadku bardzo dynamicznych scen możesz wyjechać poza zakres. Skok
    > 3EV na bidę też może być.

    Masz jakiś przykład tak zrobionego HDR? Bo ciężko mi sobie wyobrazić
    sceny wymagające aż takiej rozpiętości. To co mi przychodzi do głowy to
    wnętrze ciemnego kościoła zrobione tak, jakby był bardzo mocno
    oświetlony wewnątrz i jednocześnie widoczne witraże. Drugi przypadek -
    zdjęcie krajobrazowe pod słońce tak, że w cieniach widoczne szczegóły i
    na Słońcu - plamy ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.