  • Data: 2009-03-12 11:09:39
    Temat: Re: hdr a Jpg
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gpalu5$3dl$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Tym razem suwak saturacji jak sadze spadl z prawej strony monitora ;-)

    Nie spadł :-), ale może rzeczywiście przesadziłem. Jak wiesz - moim głównym
    zajęciem jest programowanie - poznawanie ograniczeń programów (czyli tych
    wartości maksymalnych) jest niejako wbudowane w to co robię.
    Ale dzięki za uwagę - czyli co byś zmienił? - zmiejszyłem nasycenie i nieco
    gammę. Tak jest lepiej wg Ciebie?
    http://www.3n.com.pl/Nikon/most_3.jpg - nowy
    http://www.3n.com.pl/Nikon/most.jpg - stary
    (jest jeszcze kwestia kalibracji monitora - Ty masz z pewnością
    profesjonalnie skalibrowany, ja mam taki zwykły :-).

    Pozdrawiam
    Stefan