  • Data: 2009-01-26 20:59:10
    Temat: Re: hala katowice
    Od: Konrad Anikiel <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Grodecki pisze:
    > W metodzie stanów
    > granicznych "8 razy przekroczenie nośności" oznacza że jakaś siła
    > przekrojowa 8 razy przekracza nośność elementu.

    OK, rozumiem. A jaka jest dokładność obliczeń (mam raczej na myśli
    prezentację dla użytkownika) w takiej metodzie? Czy w metodzie stanów
    granicznych konstruktor wie jakie są rzeczywiste naprężenia w danym
    miejscu konstrukcji przy takim-a-takim obciążeniu? Może je rozłożyć na
    składowe? Jakie są modele materiałów (sprężyste, wiskoplastyczne,
    plastyczne itp)? Czy własności mogą zależeć od temperatury, tempa
    obciążania, czasu, drgań itp?
    Konrad