  • Data: 2012-05-15 18:01:43
    Temat: Re: gry z niepełną informacją i montecarlo
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 May 2012 15:36:46 +0000, M.M. napisal:

    > Edek Pienkowski <e...@g...com> napisał(a):
    >
    > Jaki to algorytm jest w ludzkim umyśle że umożliwia mu zagranie w karty,
    > zakup biletu w kasie, wymyślenie algorytmu, a może także umożliwi mu
    > kiedyś odkrycie algorytmu wg jakiego działa on sam?

    To nic nowego. Psychologowie od dawna eksperymentują w ten sposób na sobie
    - obserwując samego siebie - i (o zgrozo ;) ) na swoich dzieciach.

    [...to co nieważne...]

    > Nieważne. Bardziej mnie zastanawia jaki algorytm umożliwił mojemu umysłowi
    > znalezienie w krótkiej chwili 10 mniej lub bardziej prawdopodobnych
    > wyjaśnień.

    To musisz jeszcze popracować może nie tyle nad eliminacją tych mniej
    prawdopodobnych ale chociaż nad faktem, dlaczego jedna nie dominuje. W końcu
    robiąc ruch ręką robisz jeden ruch a nie 10 jednocześnie.

    Edek