    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: gorilla glass
    Date: Wed, 20 Feb 2013 19:02:54 +0100

    W dniu 2013-02-19 22:27, Mr. Misio pisze:

    > Gdyby była wytrzymała, to rynek smartfonów by się załamał. Nie od dziś
    > wiadomo, że produkowanie trwałego sprzetu się nie opłaca.

    Zgodziłbym się, gdyby była mowa o lodówce albo pralce. Jednak wielu
    ludzi zmienia smartfona jeszcze przed końcem okresu gwarancyjnego i
    bynajmniej moim zdaniem nie jest to tylko i wyłącznie pusta pogoń za
    kolejnymi megahercami i megabajtami. To się przekłada na realne
    zastosowania.
    Ciężko byłoby mi dzisiaj używać mojego Wizarda, Kaisera czy Universala
    sprzed kilku lat, a przecież wtedy sprawdzały się świetnie. Film dało
    się obejrzeć (co prawda po skonwertowaniu na format mobilny), strony WWW
    działały, nawet Skype'a się dało odpalić (no... na Wizardzie prędzej
    "odpalić" niż "używać").

    A dzisiaj? Przeciętny serwis internetowy ma wymagania sprzętowe, które
    momentalnie zatykają taki sprzęt. W dodatku smartfony i tablety powoli
    zaczynają zastępować mobilne konsole.

    Przychód generowany przez osoby, którym zdarzyło się rozbić ekran jest
    znikomy w porównaniu ze wszystkimi tymi, którzy całkowicie świadomie
    decydują się na zakup nowszego modelu.