  • Data: 2013-02-21 00:25:13
    Temat: Re: gorilla glass
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    news:kg2ah1$vsf$1@node1.news.atman.pl...
    > No nie do końca, mam (w szufladzie) HTC DHD który ma GG i udało mi się
    > zarysować w 2 miejscach, teraz mam SGS3 i leżącą dobrą folię w domu i
    > ciągle się zastanawiam czy zakładać czy nie ... teraz w domu, pracy itp.
    > nie mam raczej problemów z tym że zarysuję ale już jak pojadę na jakiś
    > wakacje to nie wiem czy wsadzając do kieszeni tel gdzie dostaje się piasek
    > z plaży już przemawia za tym żeby założyć folię (właśnie tam uszkodziłem
    > GG na HTC).

    Różnica między plastikowym szkiełkiem a gg jest taka, że plastikowiec
    MUSI mieć folię aby dało się go po paru miesiącach używać, bo inaczej
    jest tak porysowany że szkiełko jest matowe i w słońcu nic nie widać
    przez rysy... W tym samym czasie na gg będziesz mieć 2-3 rysy które
    może kogoś będą drażnić "zrujnowaną" kosmetyką ale nie będą w żaden
    sposób ograniczać używalności telefonu.

    A więc w przypadku gg folia zbędna i zakładają ją tylko Ci, którzy nie
    zdejmują folii z kanapy przez 10 lat od kupienia nowej, kórzy nie
    zdejmują folii z siedzeni samochodowych albo kupują jakieś "pokrowce"
    albo Ci którzy nie zdejmują nalepki z literą S z ekranu telewizora Sony :-)