  • Data: 2013-02-20 12:02:57
    Temat: Re: gorilla glass
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol nabazgrał(a):

    > A folie - na folie to są amatorzy którzy nigdy wcześniej smartfona
    > z gorilla-glass nigdy nie mieli i pamiętają jak im się plastikowe lub
    > szklane szkiełko porysowało w ich starej Nokii E51 i chcą folię na
    > droższego przecież smartfona... ale folia jest tu już niepotrzebna.

    No nie do końca, mam (w szufladzie) HTC DHD który ma GG i udało mi się
    zarysować w 2 miejscach, teraz mam SGS3 i leżącą dobrą folię w domu i ciągle
    się zastanawiam czy zakładać czy nie ... teraz w domu, pracy itp. nie mam
    raczej problemów z tym że zarysuję ale już jak pojadę na jakiś wakacje to
    nie wiem czy wsadzając do kieszeni tel gdzie dostaje się piasek z plaży już
    przemawia za tym żeby założyć folię (właśnie tam uszkodziłem GG na HTC).