  • Data: 2013-02-21 03:59:19
    Temat: Re: gorilla glass
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Feb 2013 22:11:29 +0100, RadoslawF wrote:

    > Sugerujesz że ludzie których stać wydać co roku dwa tysiące na
    > topowy telefon znajdą się w grupie niekorzystającej z internetu
    > po 3G ? będą oszczędzać ?
    > :-)

    Sugeruje, zeby nie polegac na dziennikarzach i przeklejaczach linkow i
    zerkac czasem do zrodel :-)
    Wniosek, ze jak ktos nie kupil u opera pakietu internetowego, to uzywa
    smartfona jak dumbfona jest tak uprawniony, jak to ze ktos kupujacy
    tablet bez 3g uzywa go tylko jako tacke pod kieliszki (bo z tego to się
    juz nawet zadzwonic nie da). Nie wiem kto pierwszy tak pojechał, ale nie
    powielajmy tego...

    PS. Od opera mozna dzis dostac smartfona za zlotowke, wiec chyba nie
    trzeba smartfona kojarzyc z wydawaniem wiekszej kasy.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns