  • 1. Data: 2013-02-19 22:16:55
    Temat: gorilla glass
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Ktoś mi powie, w czym ten zachwyt gorilla glass skoro zrobioli folie

    http://www.kickstarter.com/projects/1081571316/rhino
    -shield-the-impact-resistant-screen-protector

    moze producenci powinni montowac folię zamiast gorilla glass?

    i nie straszcie mnie, znaczy jak mi smartfon upadnie na chodniku, bo nie
    trafie do kieszeni to sie ten cud techniki za niemal tysiaka rozpadnie?

    moja (tak, nokia, e51, e52) spadaly tyle razy, ze nie pamietam - na
    beton, kantem, na czoło ;) i dzialja i moze sie cos porysowaly ale...

  • 2. Data: 2013-02-19 22:24:51
    Temat: Re: gorilla glass
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 22:16:55 +0100, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    o-shield-the-impact-resistant-screen-protector

    >moze producenci powinni montowac folię zamiast gorilla glass?

    mialem niedawno spytac, po co folia, skoro jest gorilla glass? <rs>

  • 3. Data: 2013-02-19 22:27:47
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    -shield-the-impact-resistant-screen-protector

    > mialem niedawno spytac, po co folia, skoro jest gorilla glass? <rs>

    mam wrażenie że gorilla glas jest po prostu nazwą marketingową, ktora
    nie oddaje niczego z wlasciwosci materialu ale za to... brzmi dumnie ;)

    Gdyby była wytrzymała, to rynek smartfonów by się załamał. Nie od dziś
    wiadomo, że produkowanie trwałego sprzetu się nie opłaca.

  • 4. Data: 2013-02-19 22:39:42
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 22:27:47 +0100, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    -shield-the-impact-resistant-screen-protector

    >mam wrażenie że gorilla glas jest po prostu nazwą marketingową, ktora
    >nie oddaje niczego z wlasciwosci materialu ale za to... brzmi dumnie ;)

    przejedz gwozdziem po ekranie zrobionym z takiego szkla i sam sie
    przekonasz.

    >Gdyby była wytrzymała, to rynek smartfonów by się załamał. Nie od dziś
    >wiadomo, że produkowanie trwałego sprzetu się nie opłaca.

    mowisz, ze smarfon sklada sie tylko z obudowy i szyby? <rs>

  • 5. Data: 2013-02-19 22:41:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Gdyby była wytrzymała, to rynek smartfonów by się załamał. Nie od dziś
    > wiadomo, że produkowanie trwałego sprzetu się nie opłaca.

    W ilu telefonach zbilo ci sie szkielko do tej pory misiaczku?

  • 6. Data: 2013-02-19 22:52:18
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.02.2013 22:16, Mr. Misio pisze:
> [...]
    >

    > i nie straszcie mnie, znaczy jak mi smartfon upadnie na chodniku, bo nie
    > trafie do kieszeni to sie ten cud techniki za niemal tysiaka rozpadnie?
    wszystko zależy. Moja żona tak się przyzwyczaja do telefonów że dopiero
    upadek i stłuczenie ekranu zmusza ja do zmiany. Ostatnio rozwaliła
    jakiegoś htc z zegarem 200Mhz, więc jeszcze z czasów kiedy się starali.
    aluminiowa obudowa wcale go nie uchroniła
    jak natomiast mam taki zwyczaj że zawsze używam etui, kondona i folii.
    druga sprawa, refleks na tyle dobry, że jak już widzę że telefon "leci"
    to jestem w stanie podłożyć stopę. nigdy żaden mi śmiertelnie nie upadł.

    > moja (tak, nokia, e51, e52) spadaly tyle razy, ze nie pamietam - na
    > beton, kantem, na czoło ;) i dzialja i moze sie cos porysowaly ale...

    ale to nic nie wnosi. mnie koledze mój stary SXG75 upadł tysiąc razy,
    ciorał nim żeby mieć powód do zrobienia sobie prezentu w postaci nowego
    telefonu i doczekał az bateria padła. telefon żyje...

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-02-19 23:00:54
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > przejedz gwozdziem po ekranie zrobionym z takiego szkla i sam sie
    > przekonasz.

    zeby mi sie porysowal?

    > mowisz, ze smarfon sklada sie tylko z obudowy i szyby?

    nie, ale obudowa i szyba to taki zewnetrzny szkielet i ma byc ochroną
    srodka i nie powinno sie przejmowac, ze sie rozpadnie po upadku.

  • 8. Data: 2013-02-19 23:01:33
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > W ilu telefonach zbilo ci sie szkielko do tej pory misiaczku?

    W niesmartfonach - w zadnym.

    W smartfonach - jeszcze nie wiem ;P

  • 9. Data: 2013-02-19 23:17:05
    Od: K <...@...c>

    W dniu 19-02-2013 22:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    -shield-the-impact-resistant-screen-protector

    > W ilu telefonach zbilo ci sie szkielko do tej pory misiaczku?

    w s35 razem z wyswietlaczem, w k750i to samo. w neo v zwariowal
    digitizer mimo ze nie mial nawet rysy oraz nie spadl. prawdopodobnie
    zwariowal od mokrej dloni i/lub jakiegos wyladowania. podobno stare (<5)
    ipoo sa strasznie podatne na stluczenia.

  • 10. Data: 2013-02-19 23:17:06
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 23:00:54 +0100, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >zeby mi sie porysowal?

    nie sprobujesz, to sie nie dowiesz i bedziesz pytal.

    >nie, ale obudowa i szyba to taki zewnetrzny szkielet i ma byc ochroną
    >srodka i nie powinno sie przejmowac, ze sie rozpadnie po upadku.

    telefon, nie jest przeznaczony do upuszczania, a w przyzwoitych
    telefonach szkielet jest w srodku. <rs>