  • Data: 2011-01-06 22:07:05
    Temat: Re: głośny Wentylator Procesora
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK wrote:

    > Chodzi bez problemu.

    Zastrzegając, że nie mam na to wsparcia, pozwolę sobie powątpiewać z
    dwóch powodów:
    1. Mam w desktopie Pentium D 3.4GHz o analogicznym poborze prądu (oba
    TDP mają 95W) można zatem zgadywać, że emitują analogiczne ilości
    ciepła. Mylę się?
    Nie odważyłbym się odpalić Pentium D (Pressler) bez wentyla ...
    2. nawet gdy ktoś deklaruje możliwośc pracy pasywnej to jak się
    przyjrzeć bliżej, wśród akcesoriów wymienia wentyle ;) link poniżej.

    > Problemem jest tylko wielkość/powierzchnia
    > radiatora :)

    np:
    http://www.thermalright.com/new_a_page/product_page/
    cpu/venomous-x/product_cpu_cooler_venomous-x_black.h
    tml

    wymagana naprawdę duża obudowa i do tego bardzo dobrze .... wentylowana
    ;)) więc i tak wentylatory są potrzebne :D

    Oczywiście, że mało obciążąny CPU emituje mniej ciepła ale jeśli nie
    potrzebujemy mocnego CPU to lepiej wziąć coś na poziomie procków
    mobilnych, wtedy TDP radykalnie spada.

    > wiadomo w którą stronę księgowi chcieliby iść...

    Jeśli takie rozwiązania były stabilne i byłby na nie popyt to
    mielibyśmy multum ofert a tak to są pojedyncze przypadki, więc chyba
    nie warto.

    --
    Wojtek