  • Data: 2010-12-09 09:02:25
    Temat: Re: gdzie dostanê najtañszy akumulator?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Michał Gut* w wiadomości news:idq15e$v69$1@portraits.wsisiz.edu.pl
    napisał(a):
    > 2 a nawet 3 autek:)
    > poza tym ladowanie sprawne, nawet alternator zamienilem profilaktycznie
    > na nowy

    No to te 2 czy 3 autka :)

    > ale oczywiscie, toyote e11 1,4 mozna odpalic doslownie od wszystkiego.
    > a sam kiedys odpalalem z akumulatora 7,2ah zelowki samochod (tyle ze tam
    > podladoalem ta zelowka nieco aku i dopiero odpalalem) jakiegos bidoka co
    > mu aku padlo

    Jeden mój Polonez odpalał z byle czego, a inny grymasił przy dużym i mocnym
    aku centry :)

    > tez bym wozil jak mialbym taka kobyle. ale z drugiej strony... PO CO ?:)
    > dlatego mam dosc kombinacji, plukania i mycia komory bagaznika po kwasie,
    > padania aku w najmniej oczekiwanym momencie.

    U mnie póki jeździłem codziennie nie miałem problemów, słabe aku o
    pojemności 10% nominalnej wartości pewnie dawał doskonale rade. Jak autko
    poszło troche w odstawke czas było kupić aku bo wozić zapasowy moge (14kg
    żelówka AFAIR) i w sytuacji awaryjnej moge łącząc 2 aku kablami odpalać, ale
    sytuacja awaryjna przy każdym rozruchu co trzeci dzień to było dla mnie za
    dużo :)

    > Zwlaszcza ze czasami potrzebuje prądu na postoju (praca). nie moze byc u
    > mnie tak ze popracuje 30 minut zasilacz od laptopa i potem kaplica nie
    > moge odpalic samochodu.

    No mój stary aku z rozruchem sobie jeszcze radził ale tej próby by pewnie
    nie podołał... :)

    Pozdr