  • Data: 2010-12-09 09:29:35
    Temat: Re: gdzie dostanê najtañszy akumulator?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    > A nie padłeś czasem ofiara autosugestii? Wydaje Ci się, że jak
    > marki nie znasz, to musi ona być kiepska... Banner to austriacka,
    > bardzo dobra firma i ich akumulatory montowane są fabrycznie
    > przez kilku europejskich producentów samochodów. Sam używałem
    > przez kilka lat i nie miałem powodow do narzekań.

    Ktos tu pokazywal fotki Bannera i Centry - poza naklejka
    identyczne.
    Ale dzis to nic zdroznego kupic jeden od drugiego .. a moze tylko
    maja wspolnego dostawce pudelek :-)

    http://www.bannerbatterien.com/banner/unternehmen/un
    ternehmen/zahlen_fakten/index5.php
    Musza miec niezle zautomatyzowana produkcje albo spory outsourcing,
    bo wychodzi 23k eur miesiecznie na pracownika. Chyba ze maja
    jeszcze inne zaklady.

    Ale nawet te inne akumulatory powinny dluzej wytryzmywac.

    J.