    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: funkcja rolki w myszce bezprzewodowej
    Date: Thu, 9 Dec 2010 16:52:37 -0000

    "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> wrote in message
    news:4d010197$0$27041$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > wtyczke USB, na której fabrycznie siedziała przejściówka do PS/2; drugi
    > kabel jest zakończony wtykiem PS/2. Tak więc to wpiąłem bez głębszego
    > zastanawiania się - i działało, włącznie ze wszystkimi specyficznymi dla
    > różnych aplikacji zachowaniami kółka myszy.
    >
    > Ostatnio chciałem tego urzyc laptopem, który nie ma oczywiście PS/2 -
    > wyrzuciłem tę przejściówkę, i wpiąłem jeden z kablli do USB. Drugi kabel,
    > ten zakończony wtyczka PS/2, dynda sobie luźno - co mnie zaniepokoiło
    > tylko na chwile jako że i mysz, i klawiatura zadziałały w systemie.

    To akurat calkowicie normalne, zestawy bezprzewodowe tez czesto dzialaja na
    tylko jednym odbiorniku wpietym w USB.

    > Niestety, nie działają niektóre funkcje rolki myszy, specyficzne dla
    > aplikacji. Można co prawda w panelu konfiguracyjnym zdefiniować funkcje
    > kółka dla poszczególnych aplikacji, ale lista wyboru tych funkcji jest
    > ograniczona (choc dosyć liczna). No i np. w programie Sony Vegas Pro,
    > specyficzne funcje kółka na timeline nie działają...
    >

    > Zna ktoś na to sposób?

    Mam klawiature i mysz MS, z tego co pamietam to wlasnie sporo rzeczy nie
    dzialalo bez sterownikow z ich strony, mimo ze system rozpoznal rodzaj
    urzadzenia i jakies uniwersalne zainstalowal.

    Pozdrawiam
    Kamil