eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowafototechnika, gwarancja, profesjonalisciRe: fototechnika, gwarancja, profesjonalisci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: danpe_ <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: fototechnika, gwarancja, profesjonalisci
    Date: Tue, 7 Feb 2012 19:07:51 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <T...@n...news.atman.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    <T...@n...news.atman.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <jgdqob$gui$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs189357.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328638069 5522 46.134.78.238 (7 Feb 2012 18:07:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Feb 2012 18:07:49 +0000 (UTC)
    X-User: danpe
    X-Antivirus: avast! (VPS 120205-2, 2012-02-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:888156
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 12:06:48 +0100, Ariusz napisał(a):

    > W dniu 2012-02-01 21:37, JA pisze:
    >> On 2012-02-01 20:29:40 +0000, T...@s...in.the.world said:
    >>
    >>> A tam jest w warunkach gwarancji cos takiego napisane?
    >>
    >> Muszę sprawdzić, ale chyba tak. Jak brałem fakturę, to mi coś takiego
    >> pokazali.
    >
    > W gwarancji mogą napisać sobie co chcą - nawet, że nie uznają gwarancji
    > jak będziesz spał dłużej niż 4 godziny. Zostaje jeszcze dla konsumenta -
    > niezgodność towaru z umową - 2 lata. I dla przedsiębiorcy rękojmia 1 rok
    > (lub dłużej np. budowla 3 lata).
    >
    > Jeżeli w sklepie poinformują cię o tym, że nie ma gwarancji możesz im
    > delikatnie napomknąć, że za to masz rękojmię, a za tę (chyba) odpowiada
    > sprzedawca, ten z kolei może skorzystać z tego u swojego dostawcy.
    >
    > Ariusz

    Sprzedawalem kiedys elektronarzedzia i choc sam nie czytalem przepisow to
    pytalem osobe w firmie za to odpowiedzialna. Uzyskalem informacje, ze jesli
    jest napisane w karcie, ze sprzet jest amatorski i nie sluzy do uzytku
    profesjonalnego to mamy prawo odmowic naprawy gwarancyjnej, jesli serwis
    wykaze, ze firma, ktora kupila np wiertarke na FV uzywwala ja do celow
    profesjonalnych, patrz: dzialala 8 godzin dziennie.
    Pewnie tu jest podobnie, zostawiaja sobie furtke.
    Natomiast z praktyki wynikalo tak, ze naprawde sprzed musial wrocic niezle
    ubrudzony i zajechany, zebysmy odmowili naprawy za friko. Rzadko, ale sie
    zdarzalo. Jesli awaria byla ze tak powiem typowa, to nikt nie robil
    problemow.



    --
    Pozdrawiam
    danpe_
    gg:827748

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: