  • 11. Data: 2009-08-02 07:19:21
    Temat: Re: fotografia do identyfikacji
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Aug., 07:51, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Moim zdaniem było. Pytasz jakim aparatem można takie zrobić? Przy dobrym
    > świetle nawet takim w komórce ;P
    >
    > j.

    nie ma takiej ozliwosci
    zobacz jak rysuje ten obiektyw.

  • 12. Data: 2009-08-02 07:30:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    XX YY napisał(a):

    > nie ma takiej ozliwosci
    > zobacz jak rysuje ten obiektyw.

    Pan Obiektyw, operator psa? ;)

    j.

  • 13. Data: 2009-08-02 07:54:17
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Aug., 09:30, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Pan Obiektyw, operator psa? ;)
    >
    > j.

    zrob takie zdjecie komorka , obrob w PS
    jesli uzyskasz porownywalny wynik to przyznam Ci racje.

    dam Ci za te komorke moja piatke.

  • 14. Data: 2009-08-02 08:18:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    XX YY napisał(a):

    > zrob takie zdjecie komorka , obrob w PS
    > jesli uzyskasz porownywalny wynik to przyznam Ci racje.

    Nokia tak robi. Ustawiaja i doswietlaja scene, cykaja komorka, potem
    obrobka i na koniec "to zdjecie zrobiono naszym telefonem" ;)

    > dam Ci za te komorke moja piatke.

    I gdzie slome bede trzymal? ;)

    j.

  • 15. Data: 2009-08-02 18:08:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Piszesz serio? Zrobimy umowę notarialną i po godzinie pracy będę miał
    > twoją piątkę.

    No i nastała cisza :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 16. Data: 2009-08-02 18:33:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

    > jesli chcialbys umowy notarialnej to trzeba najpierw rozstrzygnac kto
    > bedzie rozsadzal , trzebyby poprosc autora tego zdjecia , on bedzie
    > najlepiej wiedzial czy zdjecie z komorki jest porownywalnej jakosci
    > czy nie ?

    I już wymyślasz schody nie do przejścia, bo pot cię zimny oblał :)
    Szkoda wiatru, albowiem jedna z wielu nowych komórek plus fotoszop i
    średnio zdolny operator przy kilkaset na kilkaset pikseli staną w szereg
    z dowolnie wypasionym lustrem i nikt nie będzie wiedział co jest z czego.
    Co zostało udowodnione już kiedyś przeze mnie przy pojedynku lustro
    12Mpx via wypierdek 3Mpx z kiepskim szkłem z początku wieku XXI.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jakbym tak pieprzył bez sensu to też nie podpisywałbym się/

  • 17. Data: 2009-08-02 18:50:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

    > wielu pisze, ze z komorki wyjdzie tak samo.
    > jesli poprosic o probki to jednak okazuje sie ze nie.

    Przeczytaj sobie zdanie na górze, a potem spadaj na drzewo, bo nie chce
    mi się z tobą gadać.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

  • 18. Data: 2009-08-02 19:09:17
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Aug., 10:18, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Nokia tak robi. Ustawiaja i doswietlaja scene, cykaja komorka, potem
    > obrobka i na koniec "to zdjecie zrobiono naszym telefonem" ;)

    > I gdzie slome bede trzymal? ;)
    >
    > j.

    w sienniku :-)

  • 19. Data: 2009-08-02 19:12:11
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Aug., 20:08, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No i nastała cisza :)
    >
    > --

    cisza jest blogoslawienstwem.
    przyjaciol mozna rozpoznac po tym , iz potrafia dluzszy czas ze soba
    obcowac w absolutnej ciszy nie zamieniajac zadnego slowa i nie czuja
    sie skrempowani.

  • 20. Data: 2009-08-02 19:14:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ...::QRT::... pisze:
    > Toć większość przeca poprawnie okresliła co było czym zrobione :)

    Z taką jednoznacznością i rozprawianiem, że nie polegałbym na owych
    sądach gdybym nie wiedział dokładnie co z czego.
    A dodajmy, że nie było tam żadnych kreacji fotoszopowych (typu składania
    panoram z małpki).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../