  • 21. Data: 2009-08-02 19:15:42
    Temat: Re: fotografia do identyfikacji
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > plonk na pol roku.

    Hosanna, alleluja i shalom!
    Tylko błagam, nie łam się wcześniej...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kobiet się nie rozumie, kobiety się odgaduje/

  • 22. Data: 2009-08-02 19:44:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Aug., 20:33, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Szkoda wiatru, albowiem jedna z wielu nowych komórek plus fotoszop i
    > średnio zdolny operator przy kilkaset na kilkaset pikseli staną w szereg
    > z dowolnie wypasionym lustrem i nikt nie będzie wiedział co jest z czego.
    > Co zostało udowodnione już kiedyś przeze mnie przy pojedynku lustro
    > 12Mpx via wypierdek 3Mpx z kiepskim szkłem z początku wieku XXI.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /jakbym tak pieprzył bez sensu to też nie podpisywałbym się/

    zadne schody.
    wielu pisze, ze z komorki wyjdzie tak samo.
    jesli poprosic o probki to jednak okazuje sie ze nie.
    kto ma rozstrzygnac ze jest porownywalne ?
    notariusz ma stwierdzic ze zdjecie z komorki jest tak samo dobre jak
    oryginal ?

  • 23. Data: 2009-08-02 19:45:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Biernawski pisze:

    > ale naukowo, 'na oko', a moze jako wynik jakiejs sondy czy tez przez
    > poswiadczenie przez jakis autorytet ?

    Znajdź autorytet, niech się wypowie. Sonda jest w archiwum.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 24. Data: 2009-08-02 19:53:56
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Aug., 20:50, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Przeczytaj sobie zdanie na górze, a potem spadaj na drzewo, bo nie chce
    > mi się z tobą gadać.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

    plonk na pol roku.

  • 25. Data: 2009-08-02 20:05:05
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sun, 02 Aug 2009 20:33:56 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Co zostało udowodnione już kiedyś przeze mnie przy pojedynku lustro
    > 12Mpx via wypierdek 3Mpx z kiepskim szkłem z początku wieku XXI.

    chodzi Ci o ten pojedynek kompakt vs lustro co na zdjeciach była fasada
    jakiegoś budynku?

    Toć większość przeca poprawnie okresliła co było czym zrobione :)

  • 26. Data: 2009-08-02 20:11:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Biernawski pisze:
    > a moze jeszcze kawy albo herbaty jasnie pan zyczy ? :)
    > ja nie napisalem ze cokolwiek udowodnilem, jak kiedys tak napisze to moze
    > bede szukal autorytetu, teraz nie mam w tym chocby najmniejszego interesu.
    > po prostu dosc zabawne sa dla mnie takie stwoerdzenia ze cos zostalo
    > udowodnione bo 'dowodzacy' tak sobie stwierdzil :)

    A odkop sobie wątek. Nic nie stwierdziłem, kilkanaście osób strzelało
    raz tu, raz tam. Większość pokazała dobrze, choć nikt nie powiedział
    ''na 100% tu''.
    Ja tylko przygotowałem zdjęcia na szybko komuś, kto powiedział, że już
    przy vga od razu będzie wiedział z zamkniętymi oczami co jest z czego.

    Dziś, zestawiając zdjęcie svga z lepszej klasy komórki z dowolnym
    lustrem będzie jeszcze trudniej, bo owe komórki coraz lepiej sobie radzą
    z pstrykaniem. I byłoby tak samo śmiesznie jak po pamiętnym wernisażu
    Marka W., który pokazał wszystkim maniakom jakości kompakt 3Mpx będący
    źródłem zdjęć puszczanych ze slajdów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /mam mniejszy brzuch niż Britney, widziałem na pudelku/

  • 27. Data: 2009-08-02 20:41:20
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    ale naukowo, 'na oko', a moze jako wynik jakiejs sondy czy tez przez
    poswiadczenie przez jakis autorytet ?

    pozdr
    piotrek

  • 28. Data: 2009-08-02 20:58:37
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

  • 29. Data: 2009-08-02 21:12:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Biernawski pisze:
    > to nie stwierdziles ale zostalo udowodnione, czy nie stwierdziles ze zostalo
    > udowodnione ?

    Nie chce mi się tego ciągnąć choćby dlatego, że udowodnienie
    podobieństwa dwóch zdjęć jest niemożliwe, gdyż ktoś tak czepialski jak
    Ty zacznie porównywać rozkład szumu będący zawsze niepowtarzalnym dla
    jedynego zdjęcia i oświadczy, że zdjęcia nie są podobne.

    > a co do ciekawostek typu 'kazdym syfem mozna zrobic swietne zdjecie' -
    > oczywiscie ze tak, sam ogladalem bardzo duzo fajnych eksperymentow robionych
    > wlasnie np komorkami, ale nie o tym tu mowa. mowa o tym ze komorka nie zrobi
    > sie takiego zdjecia jak w temacie. moze komorka ktora zrobia za np 2 czy 5
    > lat (choc mam obawy czy kiedykolwiek komorka pozwoli na takie malo go jak
    > wyzej)

    A znowu ciekawostką socjologiczną jest, iż próby porównywania sprzętu z
    różnych półek budzą charakterystyczne niepokoje u właścicieli tych z
    półek wyższych.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy wiesz, że dziewiętnasty listopada jest międzynarodowym dniem toalet?/

  • 30. Data: 2009-08-02 22:00:52
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>