  • 31. Data: 2009-08-02 22:01:08
    Temat: Re: fotografia do identyfikacji
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 02 Aug 2009 21:15:42 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Hosanna, alleluja i shalom!
    > Tylko błagam, nie łam się wcześniej...

    Czy ja się mylę, że niedługo będzie miał zaplonkowane pół grupy?

  • 32. Data: 2009-08-02 22:31:54
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    > Nie chce mi się tego ciągnąć choćby dlatego, że udowodnienie podobieństwa
    > dwóch zdjęć jest niemożliwe, gdyż ktoś tak czepialski jak Ty zacznie
    > porównywać rozkład szumu będący zawsze niepowtarzalnym dla jedynego
    > zdjęcia i oświadczy, że zdjęcia nie są podobne.

    a czemu by nie ? wzrok ludzki nie jest jakas wartoscia absolutna i kazdy ma
    chyba prawo do swojego zdania na temat tego co widzi. mi sie natomiast
    wydaje ze to Ty tak czesto usilnie probujesz wmowic wszystkim ze sluszne
    jest jedyne to co ty widzisz, a nawet to czego nie widzisz, przy czym
    ewentualne inne zdanie obserwujacych rozmazujesz teoretycznymi dywagacjami,
    ktorych tajniki znasz oczywiscie tylko Ty a z niedoukami nie zamierzasz
    dyskutowac. zreszta rozmowa to o dupie maryny jesli ktos sie zaprze ze
    garbus podobny jest do ferrari.

    > A znowu ciekawostką socjologiczną jest, iż próby porównywania sprzętu z
    > różnych półek budzą charakterystyczne niepokoje u właścicieli tych z półek
    > wyższych.

    a ja mysle ze wlascicielom sprzetu z wyzszych polek kompletnie to wisi i
    powiewa co ktos gdzies na jakiejs newsgrupie wypisuje - a wyjatki conajzywej
    potwierdzaja regule :)

    pozdr
    piotrek

  • 33. Data: 2009-08-03 06:42:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Biernawski pisze:
> [...]
    > ktorych tajniki znasz oczywiscie tylko Ty a z niedoukami nie zamierzasz
    > dyskutowac. zreszta rozmowa to o dupie maryny jesli ktos sie zaprze ze

    Ale zobacz jednak na tamten wątek, gdzie właśnie niczego nikomu nie
    wmawiałem tylko zestawiłem dwa zdjęcia i wszyscy zgadywali, które z czego.

    > a ja mysle ze wlascicielom sprzetu z wyzszych polek kompletnie to wisi i
    > powiewa co ktos gdzies na jakiejs newsgrupie wypisuje - a wyjatki conajzywej
    > potwierdzaja regule :)

    Właśnie nie wisi, bo piszą tony wątków.
    Niech będzie, że to wyjątki potwierdzające regułę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 34. Data: 2009-08-04 07:37:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Janko Muzykant pisze:

    > Każdą lustrzanką wyprodukowaną co najmniej kilka lat temu.

    Uważaj bo jeszcze ktoś zrozumie, że mającą co najmniej kilka lat ;)

  • 35. Data: 2009-08-04 07:54:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Uważaj bo jeszcze ktoś zrozumie, że mającą co najmniej kilka lat ;)

    Liczę na inteligencję czytających :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /piękne chwile w życiu? - tak się zmęczyć, żeby nie mieć ochoty na seks/