eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowafotografia bezplatnaRe: fotografia bezplatna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: fotografia bezplatna
    Date: Tue, 8 Jun 2010 23:50:56 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 75
    Message-ID: <humdui$plh$1@news.onet.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    <4c0bf1f2$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
    <3dUOn.52817$h57.34698@newsfe22.iad> <huh6qq$706$1@inews.gazeta.pl>
    <hui4gv$5gn$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hui7nn$ea4$1@news.onet.pl>
    <d...@k...googlegroups.com>
    <hujfl4$pv4$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@t...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: staticline12607.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1276033810 26289 85.89.170.68 (8 Jun 2010 21:50:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jun 2010 21:50:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
    X-Antivirus: avast! (VPS 100608-1, 2010-06-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:858041
    [ ukryj nagłówki ]

    <d...@v...pl> napisał

    >>[...]
    >> >> Ilo fotograf w wkr tce si zmniejszy :)
    >>
    >> >A wtedy stawki wzrosn .
    >>
    >> Aby tak by o - musia oby by spe niony dodatkowy warunek - brak dost pu do
    >> zdj nie pochodz cych od zawodowych fotograf w. A nie jest on spe niony -
    i
    >> to w a nie powoduje spadek cen.
    >Jest spora grupa tematów , do których "amator" nie podejdzie nawet.
    >
    Jaki to procent tematów?

    >>
    >> >PS Wykonanie zdj cia kosztuje jakie 2 Kz .
    >> >Klient przyzwyczajony jest do stawki 50z /fotka.
    >> >Jaki wniosek ? Klient nie dostanie zdj .
    >>
    >> B d - kupi po 10z /fotka od amator w.
    >
    >Amator wyłoży 2kZł na niezbędne przygotowania .
    >Sprzeda za 10zł. Dużo znasz tak zamożnych amatorów ?

    Znów - jaki procent zleceń wymaga kosztownych przygotowań (przy założeniu,
    że wymagania co do jakości zdjeć są niewielkie - bo takie zwykle są).

    >> >Nie sprzeda nak adu .
    >>
    >> Sprzeda:-)
    > Empiria temu przeczy. Tzn sprzeda jakieś 5% tego co konkurencja
    >dysponująca profesjonalnym produktem reklamowym.

    Jakość zdjeć prezentowanych w większości folderów reklamowych jakoś nie
    zawsze kojarzy mi się z 'profesjonalnym produktem'. Często widzę
    przeciętność, nawet wręcz bylejakość...

    >> >Sytuacja druga : klient zap aci te dwa tysi ce plus mar a.
    >> >Sprzeda nak ad , zarobi.
    >>
    >> W nie wtedy nie sprzeda - bo konkurencja b dzie ta sza. Mo e nie od razu,
    >> ale po pewnym czasie takich praktyk klienci zag osuj nogami. I nie miej
    >> z udze - dla 90% kupuj cych gazet ni sza cena b dzie wa niejsza od jako
    ci
    >> fotografii.

    > Czy ja pisałem o gazetach ? Koszt tych kilku zdjęć to i tak jest
    >procent , góra dwa kosztów porządnej kampanii reklamowej , i ułamek
    >promila wprowadzenia produktu na rynek.

    Kolejny raz zapytam o procent - jaki procent zleceń stanowią poważne
    kampanie reklamowe?

    >Żeby sprzedać , trzeba mieć lepszy obrazek. Żeby mieć lepszy obrazek ,
    >potrzebne są określone przygotowania. A myślisz że cieśla robiący
    >konstrukcję zrobi ją dla frajdy ? Nie . on to zrobi za konkretne
    >pieniądze plus VAT.
    >Oczywiście , możesz ją sklecić sam , ale materiał kosztuje zawsze.
    >Tyle że nikt nie postawi na deseczkach skleconych przez nie wiadomo
    >kogo towaru za kilkanaście tysięcy złotych. Żeby zaoszczędzić dwa.
    >Bo jaki się coś zawali to będzie w plecy .... nie , nie kilkanaście
    >tysięcy. Kilka lat życia spędzonych w mamrze.
    >Bo na przykład ktoś stojący na tej konstrukcji straci nogę.
    >[...]

    Nie wątpię, ze przy poważnych kampaniach reklamowych tak włąśnie się
    rozumuje. Ale... ile takich kampanii jest? Podejrzewam,.że to w sumie
    niewielki, można powiedzieć niszowy segment rynku.


    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: