  • Data: 2011-08-12 14:59:27
    Temat: Re: fotobłysk - neverending story
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 13:50:03 +0300, MMS napisał(a):
    > O! To już za daleko brniemy ;) Wiesz, nie mówię nie, bo polak potrafi :D
    > Problem jest, że nie znam polaka, który potrafi charytatywnie gdy ma
    > możliwość :D

    Ale przeciez kierowanie do sadu to charytatywnie. I dla strazy, i dla
    strazaka, no chyba ze premie ma stala :-)

    > Aż tak to ja w temacie nie jestem. Na pewno robi się tygodniowe,
    > miesięczne statystyki, gdzie zbiera się dane z takich urządzeń. Na
    > marginesie, to wiele z nich ma taką funkcję. To znaczy generowania
    > statystyk.

    No ale to moze robic kierownik wydzialu, komendant, wojt, bo
    policja/prokurator/RIO/NIK to raczej z doskoku.

    > Gwarantuję ci, że dojść się da i to bardzo szybko.

    jak jest wiecej niz jedna osoba ? Watpie.
    A i tak to moze byc niechciana robota :-)

    > Tak jak napisałem wyżej. Podłożysz się charytatywnie ? Stracisz stołek
    > tak aby zrobić dobrze owemu Iksińskiemu ? Jak tak zrobisz, to nie obraź
    > się ale osobiście nazwę cię głupcem ;)

    Ja tam nie wiem jaki regulamin premiowania, ale cos mi sie wydaje ze zaczne
    od wypisania mandatow tym co sie przyznali, potem wysle nowe wezwania ...
    a potem zajme sie tetrisem, a wnioski do sadu zostawie drugiej zmianie :-)
    Ewentulnie zaczne narzekac ze nie wyrabiam i trzeba praktykanta zatrudnic
    :-)

    > A, jak się przyznasz w swoim
    > środowisku, to jeszcze ci się "frajer" przyklei ;)

    Ale tez moge pojechac na urlop, wrocic, zastac korespondencje i przemyslec
    swoja postawe :-)

    J.