  • Data: 2011-08-12 17:58:50
    Temat: Re: fotobłysk - neverending story
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 17:20:05 +0300, MMS napisał(a):

    > No, tu jeszcze dochodzi kwestia piedestału i ordery, co nasi krajanie
    > lubią. "Panie władzo" - czujesz prestiż :D Więc pan władza skieruje.

    Ale co to za piedestal nas odleglosc, listownie i przez posrednikow :-)

    > A druga strona medalu, to kop z góry, bo jak CBA lub NIK wpadną, to
    > poleci ten z góry. Więc gnębimy i pilnujemy zgodnie z grawitacją :D

    Nie poleci, bo wojt go lubi. Wyda okolnik przypominajacy o obowiazkach.

    Uwazam ze tu decydujace bedzie czy maja wolne moce przerobowe, czy natlok
    fotek :-)

    > Sprawa jest twoja, a nie drugiej zmiany. Jak zaczniesz, to masz ją
    > skończyć, bo dana liczba dziennika jest przypisana tobie i tylko tobie.
    > Idziesz na urlop? Zdajesz sprawy koledze, co jest odnotowane itp.
    > Fakt, jak kolega nie sprawdzi, to on jest kozłem. Ale żeby tak koledze... :D

    kolega nie glupi - stwierdzi ze nie pilne i najpierw zalatwi swoje mandaty
    :-)

    J.