  • Data: 2009-05-09 08:29:26
    Temat: Re: (foto) sezon ślubnyrozpoczęty ;)
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:

    > Ale ja o estetyce, a nie o potrzebach klienta. A ta nie idzie do
    > przodu, w większości wciąż tkwi w czasach papierowych kolumn.

    > A skąd takie wniosek?

    no to nie wiem czego bronisz...
    bo jedziesz po różnorodności...

    > Mój? Nie żartuj, ja nie robię ślubów (praktycznie).
    > Jedyny, słuszny styl jest estetyczny i autentyczny. Ma pokazać ludzi,
    > a nie warstwy szopa.

    ale dlaczego?
    dlaczego tylko autentyczny styl jest właściwy?
    a może niektórzy chcieliby być piękni...
    a może niektórzy chcieliby zobaczyć siebie w krzywym zwierciadle?
    odrzucasz kreację?
    ma być tylko wierny reportaż full color, f8 na 28-35mm (bo przy innych
    ogniskowych to świat za mocno zostanie zniekształcony względem wzroku
    człowieka...) ?

    > Powielane ksero jest różne autentyczne jak
    > powielane blogi, które każdy ślubniak obowiązkowo dziś ma, z głodnymi
    > kawałkami w stylu ''9 maja. Popłakaliśmy się wzajemnie, tak
    > zajebiście wzruszyliśmy się w tej cudownej chwili...''

    ha... ja nie mam :P
    a ślubniak ze mnie pełną gębą :P

    i tutaj się z Tobą zgodzę...

    > Na szczęście wciąż jeszcze.
    > Ale dla mnie dobre zdjęcia ślubne, które widziałem na polskich
    > stronach to kilka nazwisk.

    każdy z nas wymieni kilka nazwisk ... i pewnie będą to różne nazwiska..

    nie ma jednego właściwego słusznego stylu

    --
    pozdrawiam