  • Data: 2009-05-09 19:15:46
    Temat: Re: (foto) sezon ślubnyrozpoczęty ;)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] pisze:

    > no to nie wiem czego bronisz...
    > bo jedziesz po różnorodności...

    Bronię estetyki. To nie ma nic wspólnego z tym, czy to 400iso/f=8 czy
    powywracane kadry z 85/f=1,4. Kto wie, co to estetyka może sobie
    pstrykać jak chce, bo badziewia nie zrobi.

    > ale dlaczego?

    Przede wszystkim dlatego, że to zdjęcia robione ''na zawsze''. Moda się
    zmieni i będzie obciach jak te wszystkie obciachowe zdjęcia sprzed 20 i
    więcej lat. Ale też dlatego, żeby szanować siebie.

    > dlaczego tylko autentyczny styl jest właściwy?
    > a może niektórzy chcieliby być piękni...
    > a może niektórzy chcieliby zobaczyć siebie w krzywym zwierciadle?
    > odrzucasz kreację?

    Naprawdę nie rozumiesz o czym piszę? Estetyka to nie autentyzm, to smak
    i wyczucie, to wartości ponadczasowe niezwiązane zupełnie z konkretnym
    stylem.

    > nie ma jednego właściwego słusznego stylu

    Estetyka to nie styl.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl