  • Data: 2015-09-24 12:45:51
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mtv5ij$m51$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 23.09.2015 o 22:48, Tomasz Pyra pisze:

    >Dlaczego?
    >Nie ma być 4 l kiedy pali 6, tylko 6 kiedy pali 6.

    Ale kiedy pali 6 ? Wsiade ja, albo twoj syn, to bedzie palil 10 :-)

    >Zdaję sobie sprawę, że 4 l to bajka i jej nie wymagam.

    A zona ile osiaga ? :-)

    >No to trzeba się zdecydować - albo zrobić silnik, który pali
    >przykładowe 4l, albo nie podawać że silnik który pali 6 l pali 4.

    Przy czym i poprzednie "miasto" to jakis zalozony program jazdy.

    Tamte normy byly o tyle dobre, ze mozna bylo przejechac kawel 120 czy
    90 i zweryfikowac czy producent nie klamal.
    Ale ... moze dlatego je zamienili na nowe, lepsze :-)

    Tak nawiasem mowiac ... nie widze wiekszej roznicy w spalaniu na
    zwyklych krajowkach i autostradzie, mimo ze na krajowkach srednia
    wychodzi ~70 a na autostradzie 130.
    Na pewno nie takie jak, jak sugeruja stare katalogi.

    Pewnie dlatego, ze na krajowce sie do 90 nie ograniczam ... ale
    srednia mowi swoje - znacznie czesciej jade 70 niz 120 :-)
    Zas diesel w Vectrze oszczedny - 150 na liczniku, a spalanie jakies
    niewielkie.
    Choc juz przylapalem komputer na pewnych niedokladnosciach - gdzies
    zawyza, gdzies zaniza, razem w miare dokladny ...

    J.