  • Data: 2015-09-24 17:15:51
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.09.2015 o 12:45, J.F. pisze:

    > Ale kiedy pali 6 ? Wsiade ja, albo twoj syn, to bedzie palil 10 :-)

    To niech piszą że 10.
    Jak komuś spali mniej niż w katalogu, to będzie z tego powodu szczęśliwszy.
    Gdyby płacili odszkodowanie za każde 0,1 l przepału ponad normę, to od
    razu by się nauczyli liczyć prawidłowo.

    > A zona ile osiaga ? :-)

    Więcej niż ja, bo jeździ po centrum, w korkach.

    > Przy czym i poprzednie "miasto" to jakis zalozony program jazdy.

    10 razy lepsze niż to co jest obecnie.

    > Tamte normy byly o tyle dobre, ze mozna bylo przejechac kawel 120 czy 90
    > i zweryfikowac czy producent nie klamal.
    > Ale ... moze dlatego je zamienili na nowe, lepsze :-)

    Nie mam wątpliwości,że urzędasy same na to nie wpadły.

    > Tak nawiasem mowiac ... nie widze wiekszej roznicy w spalaniu na
    > zwyklych krajowkach i autostradzie, mimo ze na krajowkach srednia
    > wychodzi ~70 a na autostradzie 130.

    Kup sobie suv-a to zobaczysz.
    U mnie każde +10 oznacza litr więcej.

    > Na pewno nie takie jak, jak sugeruja stare katalogi.
    >
    > Pewnie dlatego, ze na krajowce sie do 90 nie ograniczam ... ale srednia
    > mowi swoje - znacznie czesciej jade 70 niz 120 :-)
    > Zas diesel w Vectrze oszczedny - 150 na liczniku, a spalanie jakies
    > niewielkie.

    W Ceedzie też tak miałem, palił tyle przy 200 co Duster przy 130.