  • Data: 2015-09-24 13:52:01
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:q6o70bh434867k1p2egqrg1c0et6r9c6vj@4ax.
    com...
    <5603d460$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    >Kapelusznik autostradowy.

    Srednia. Ciezarowek i bramek nie przeskocze :-)

    >Czyli jeździsz bez sensu -- brak różnicy zapewne wynikiem szarpanej
    >jazdy :)

    Az tak bardzo szarpana nie jest, ale owszem przyspieszen troche jest.
    Tym niemniej - z samej sredniej wynika, ze czesto jade powoli, nawet
    mniej niz 90.

    >Zmierz sobie na autostradzie po słupkach czy 10km wg komputera równa
    >się 10km
    >wg słupków, można się zdziwić :).

    Mozna, choc nie tak duzo.
    No i na spalanie to nie wplywa - tzn - jak ja licze, to i tak sie na
    wskazaniach licznika opieram.
    Ten akurat liczy zgodnie z komputerem, co wcale nie dziwi.
    J.