eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfolcwagen w tedeikóRe: folcwagen w tedeikó
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <mtpegf$tu7$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <560048fc$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gnliaypqzbfx$.1tn7n1uzarb9r.dlg@40tude.net>
    <mtsiu4$fsf$1@srv.chmurka.net>
    <1kkrn5ofzey4h$.18j7c8wtfgy1b$.dlg@40tude.net>
    <mtudns$t5d$1@node1.news.atman.pl>
    <1069shzasgoek.19ps3577oigsp$.dlg@40tude.net>
    <mtv2ag$iq9$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <mtv5ij$m51$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <mtv5ij$m51$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: folcwagen w tedeikó
    Date: Thu, 24 Sep 2015 12:45:51 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 49
    Message-ID: <5603d460$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.164.7
    X-Trace: 1443091552 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27513 83.30.164.7:55908
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569123
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mtv5ij$m51$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 23.09.2015 o 22:48, Tomasz Pyra pisze:
    >>>> Tylko samochód bez zaniżonego zużycia paliwa, musiałby sporo
    >>>> więcej
    >>>> kosztować.
    >>> Mi by wystarczyło, żeby wartości w katalogach były wartościami
    >>> realnymi.
    >> No ale taki samochód byłby dużo droższy w zakupie.

    >Dlaczego?
    >Nie ma być 4 l kiedy pali 6, tylko 6 kiedy pali 6.

    Ale kiedy pali 6 ? Wsiade ja, albo twoj syn, to bedzie palil 10 :-)

    >Zdaję sobie sprawę, że 4 l to bajka i jej nie wymagam.

    A zona ile osiaga ? :-)

    >>> Poprzednia norma 90/120/miasto była dużo bardziej zbliżona.
    >> Wtedy za emisję CO2 nie było domiaru.
    >No to trzeba się zdecydować - albo zrobić silnik, który pali
    >przykładowe 4l, albo nie podawać że silnik który pali 6 l pali 4.

    Przy czym i poprzednie "miasto" to jakis zalozony program jazdy.

    Tamte normy byly o tyle dobre, ze mozna bylo przejechac kawel 120 czy
    90 i zweryfikowac czy producent nie klamal.
    Ale ... moze dlatego je zamienili na nowe, lepsze :-)

    Tak nawiasem mowiac ... nie widze wiekszej roznicy w spalaniu na
    zwyklych krajowkach i autostradzie, mimo ze na krajowkach srednia
    wychodzi ~70 a na autostradzie 130.
    Na pewno nie takie jak, jak sugeruja stare katalogi.

    Pewnie dlatego, ze na krajowce sie do 90 nie ograniczam ... ale
    srednia mowi swoje - znacznie czesciej jade 70 niz 120 :-)
    Zas diesel w Vectrze oszczedny - 150 na liczniku, a spalanie jakies
    niewielkie.
    Choc juz przylapalem komputer na pewnych niedokladnosciach - gdzies
    zawyza, gdzies zaniza, razem w miare dokladny ...

    J.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: