-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "yapann" <y...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: fixujące wskazania zużycia paliwa (95czy 98)
Date: Tue, 6 Sep 2011 23:13:29 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <j462dk$miq$1@node2.news.atman.pl>
References: <j45kot$uv9$1@node2.news.atman.pl> <j45nk8$e2g$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-4-236.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1315343604 23130 89.76.4.236 (6 Sep 2011 21:13:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 21:13:24 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j45nk8$e2g$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396548
[ ukryj nagłówki ]> A jakie paliwo sugeruje producent samochodu?
95
> Lejąc inne zmuszasz układ wtryskowy do dostosowania swojej pracy. Awaria
> żadna nie grozi, ale nie wydaje mi się, by ktokolwiek zapewniał lepsze
> osiągi po wlaniu 98, kiedy proponowane jest 95.
> Liczba oktanowa to nie wartość energetyczna paliwa.
a co to zatem?
po pierwsze - experymentalnie w cifie '93 w drodze wielu pomiarów /
obserwacji wyszło że na 98 jest lepsza praca i oszczędniejsza.
po drugie primo - aby wiesz, czy 95 (konkretna z konkretnej stacji ktorą
zalałeś) ma 95 oktanów, a nie mniej?
nowy cif - przekomputeryzowany - jakoś sobie gorzej radz, jak na na moje
zmysły (ale nie mamtutaj wiele podstaw praktycznych i technicznych - więc
stądteż wątek 'ku pojęciu'.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.11 23:17 yapann
- 06.09.11 23:22 Lewis
- 06.09.11 23:34 Olo
- 07.09.11 07:55 Mariusz Chwalba
- 07.09.11 08:29 Albercik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A