  • 151. Data: 2011-08-19 14:34:13
    Temat: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-19 16:22, Piotr Sz. pisze:

    > Widze, ze jakos nie masz ochoty odniesc sie do tego co napisalem. ;-)))

    Oj tam, jak to trzeba wszystko tłumaczyć - tymi dwoma słowami właśnie
    się odniosłem.

    --
    pozdrawia Adam
    /niestety, humaniści bywają równie głupi jak umysły ścisłe/

  • 152. Data: 2011-08-19 14:36:52
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Oj tam, jak to trzeba wszystko tłumaczyć - tymi dwoma słowami właśnie się
    > odniosłem.

    Mnie akurat ciekawilo odniesienie sie do drugiej czesci postu.
    No ale jakos nie dziwie Ci sie ;-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 153. Data: 2011-08-19 14:50:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-19 16:36, Piotr Sz. pisze:

    > Mnie akurat ciekawilo odniesienie sie do drugiej czesci postu.
    > No ale jakos nie dziwie Ci sie ;-)

    W pokoiku.

    W pokoiku na stoliku
    stała zagrycha i wódka.
    Przyszedł Kotek, wypił ździebko...
    Paw, kimono, na dziób kłódka.

    W kucheneczce

    W kucheneczce na podłodze
    puszek piwka stało kilka.
    Przyszła Kicia, otworzyła...
    Wesoła się stała chwilka.

    ***

    Ten głupi wierszyk, na szybko wymyślony dla nudzącego dziecka, jest
    zupełnie nie na temat i zupełnie bez wartości, ale w tych
    okolicznościach i tak ma większy sens, niż ciągnięcie tej dyskusji.
    Dobranoc.

    PS. Czekam na fajny komentarz. Nie odniosę się, ale może sobie zapiszę :)

    --
    pozdrawia Adam
    /godzenie się z tradycją boli niepokornych/

  • 154. Data: 2011-08-21 14:19:41
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > Wyglada na to, ze "niestety pewna pani (nota bene prowadząca nadal
    > jeden z największych portali foto w Polsce)", poznala sie na tobie
    > wioskowy cwoku.
    > Ty zas chlopino zamiast honorowo sie zachowac, to po sadach sie
    > bedziesz wloczyl i o pare zlotych bedziesz sie latami procesowal, tak
    > wlasnie jak przystalo na wioskowego glupka.
    > Sam dajesz o sobie swiadectwo.
    > Juz czasami, to az mi ciebie zal.

    Tu już pojechałeś koleś po bandzie - za to, co napisałeś, możesz mieć
    sprawę w sądzie!
    Nie najlepiej to wszystko o tobie świadczy.

  • 155. Data: 2011-08-21 15:01:37
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 21, 10:19 am, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > Tu już pojechałeś koleś po bandzie - za to, co napisałeś, możesz mieć
    > sprawę w sądzie!
    > Nie najlepiej to wszystko o tobie świadczy

    Hehehe.
    Nastepny w klubie "ludzi z dobrym gustem"?
    Skad takie kretyny sie biora?
    Myslisz, ze o takich jak wy, to juz wasze pisanie nic nie swiadczy?
    -------------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 156. Data: 2011-08-21 17:58:01
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    [ciach]

    "> Nie najlepiej to wszystko o tobie świadczy"

    Powiem więcej - to bardzo źle o tobie świadczy!

  • 157. Data: 2011-08-21 18:19:29
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 21, 1:58 pm, J-L-F <j...@o...pl> wrote:
    > [ciach]
    >
    > "> Nie najlepiej to wszystko o tobie świadczy"
    >
    > Powiem więcej - to bardzo źle o tobie świadczy!

    Twoja opinie o mnie mam tam, gdzie stanalem jankowi cierniem.

    ----------

  • 158. Data: 2011-08-23 23:05:34
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Jakże błyskotliwa uwaga.

    Otoz to. Krotka i tresciwa. No bo co mialo znaczyc stwierdzenie autora
    watku, ze z kolegi puszki wyszlo lepiej? Dla mnie to, ze aparat kolegi robi
    zdjecia lepsze. Proste.
    I teraz po pewnym czasie jak patrze dalej na ta dyskusje, to wychodzi na
    moje. Autor sie dalej upieral, ze na innym body wychodzi klarownie i w
    ogole mniam. Ergo - niech zmieni body.
    Dalej autor zaczal cos przebakiwac o zmianie body na 5D. Bo tam na FF
    pewnie bedzie lepiej. Ba! Na pewno! :) Tylko mnie utwierdzil w kwestii
    komentarza.
    Typowy szumofob, ktoremu sie wydaje, ze jak zmieni aparat to nagle
    automagicznie zdjecia zaczna wychodzic lepiej.

    Tak sie jeszcze zastanawiam.. moze kolega mial ustawiona agresywna redukcje
    szumu w aparacie i wszystko wygladalo gladziej, a watkotworca nie dosc, ze
    na za wysokim ISO trzasnal fote to jeszcze z NR na 0.

    T.

  • 159. Data: 2011-08-24 14:48:33
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

> [...]
    >
    > Natomiast zastosowany w celach " technicznych " np do oslabienia
    > konkretnego swiatla odbitego jest w zasadzie niezastapiony - nie
    > zawsze da sie uzyskac dobry wynik w PS , choc oczywiscie zawsze jakas
    > alternatywwa istnieje - pytanie czy bardziej lub mniej uciazliwa w
    > stosowaniu.
    > W praktyce sprowadza sie sesnowne stosowanie filtra do likwidacji
    > odbic / refleksow z szyb , powierzchni wody, blyszczycych . Dla
    > ogolnych widokow jak napisalem wiecej strat niz korzysci.
    >
    > dla przykladu kolor nieba i nasycenie barw bez filtra PL i nie jest to

    Dzięki za wypowiedź i za link do zdjęcia - super!
    Wszystkie zdjęcia, które pokazujesz na tej grupie są najwyższej próby!

    Byłem w Zakopcu w ostatni weekend i popełniłem coś takiego:

    http://www.pbase.com/janf/image/137495388/large

    Użyłem filtr PL i prawie wyszło, jak na zdjęciu, trochę poprawiłem
    poziomy i kontrast w GIMP-ie.
    Użycie filtra było kluczowe dla nasycenia i występowania barw (widziałem
    to wyraźnie w wizjerze, łąki 'ożyły', pojawiły się barwy, których nie
    było bez filtra!), dzięki FPL operacje w programie sprowadziły się do
    kosmetycznego minimum.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 160. Data: 2011-08-25 04:51:39
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

> [...]
    > to wyraźnie w wizjerze, łąki 'ożyły', pojawiły się barwy, których nie było
    > bez filtra!), dzięki FPL operacje w programie sprowadziły się do

    I tak ma to "dzialac" !!! :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com