  • Data: 2011-08-19 14:33:05
    Temat: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 19, 4:39 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No ale to niestety prawda, miałem przyjemność w zacnym gronie dzielić
    > się widzą z czterdziestką fajnych ludzi (których nazwałeś jeleniami).
    > Szkoda, że to upadło, niestety pewna pani (nota bene prowadząca nadal
    > jeden z największych portali foto w Polsce) połakomiła się na
    > kilkadziesiąt tysięcy. Sprawa w sądzie od dwóch lat, ale to już inna
    > historia.

    Wyglada na to, ze "niestety pewna pani (nota bene prowadząca nadal
    jeden z największych portali foto w Polsce)", poznala sie na tobie
    wioskowy cwoku.
    Ty zas chlopino zamiast honorowo sie zachowac, to po sadach sie
    bedziesz wloczyl i o pare zlotych bedziesz sie latami procesowal, tak
    wlasnie jak przystalo na wioskowego glupka.
    Sam dajesz o sobie swiadectwo.
    Juz czasami, to az mi ciebie zal.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/