  • Data: 2011-08-23 23:05:34
    Temat: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości
    news:j2b7o3$4df$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2011-08-15 13:20:58 +0000, "Thomas" <a...@b...pl> said:
    >
    >> Zmien aparat.
    >
    > Jakże błyskotliwa uwaga.

    Otoz to. Krotka i tresciwa. No bo co mialo znaczyc stwierdzenie autora
    watku, ze z kolegi puszki wyszlo lepiej? Dla mnie to, ze aparat kolegi robi
    zdjecia lepsze. Proste.
    I teraz po pewnym czasie jak patrze dalej na ta dyskusje, to wychodzi na
    moje. Autor sie dalej upieral, ze na innym body wychodzi klarownie i w
    ogole mniam. Ergo - niech zmieni body.
    Dalej autor zaczal cos przebakiwac o zmianie body na 5D. Bo tam na FF
    pewnie bedzie lepiej. Ba! Na pewno! :) Tylko mnie utwierdzil w kwestii
    komentarza.
    Typowy szumofob, ktoremu sie wydaje, ze jak zmieni aparat to nagle
    automagicznie zdjecia zaczna wychodzic lepiej.

    Tak sie jeszcze zastanawiam.. moze kolega mial ustawiona agresywna redukcje
    szumu w aparacie i wszystko wygladalo gladziej, a watkotworca nie dosc, ze
    na za wysokim ISO trzasnal fote to jeszcze z NR na 0.

    T.