    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Date: Tue, 16 Aug 2011 13:46:59 -0700 (PDT)
    <j2asqo$9r$1@news.onet.pl> <j2bl24$6uc$1@news.onet.pl>
    <j2bp8g$lje$1@news.onet.pl> <j2bqc7$p7b$1@news.onet.pl>
    <j2ctnf$dvl$1@news.onet.pl> <j2db3k$e0f$1@news.dialog.net.pl>
    <j2dcjb$o2c$2@news.onet.pl> <j2dds9$fcb$1@news.dialog.net.pl>
    <j2e155$1bg$1@news.onet.pl> <q...@4...net>
    <j2e315$8ln$1@news.onet.pl>
    <1isyp7scg36re$.1uabcpjkwacdf$.dlg@40tude.net>
    <j2e4r4$fb1$1@news.onet.pl> <1vampegexwadj$.rv7mkj4q83cw$.dlg@40tude.net>
    <j2ef8l$m34$1@news.onet.pl>
    <1ok8hkaaak2o2$.11z7gyj12du6h$.dlg@40tude.net>
    <j2ejnf$9pu$1@news.onet.pl>

    On Aug 16, 4:25 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nie miałem racji w nazwaniu chama chamem. To zawsze tak się kończy.
    > Koniec pieśni.

    Coraz wiecej ludzi na tobie sie poznaje i zaczynaa o tym pisac.
    Jest takich wiecej, tylko siedza cicho jak trusie, bo wiedza, ze tez
    zostana chamami jak przeciwstawia ci sie swoim zdaniem a juz nie daj
    boze, zeby swego zdania zaczeli bronic odpowiednimi agumentami, na
    ktore nie bedziesz zdolny odpowiedziec.

    --------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/