  • Data: 2012-07-09 13:13:25
    Temat: Re: filmy internetowe na androidzie?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lip, 12:45, AL <a...@s...tam> wrote:
> [...]
    y-i-Spólka--Monsters-Inc--2001-Dubbing

    > serwisy, ktore podales przekierowuja na inne strony lub zadaja podania
    > numeru telefonu (trailery sie uruchamiaja - klawisz odtworz w pierwszym
    > linku)
    >
    > Jesli jest to flash - to bedzie dzialac

    To nie jest typowy flash, tylko transmisja strumieniowa (chyba tak
    poprawnie sie to nazywa)

    Przekierowuja, bo to tylko linki do hostingow.

    Pierwszy link na iitv, tak - tamten jest be
    Pozostale sa ok, z tym, ze czesc bedzi echciala zalozenia byle jakiego
    konta uzytkownika, czesc z potwierdzeniem (najlepiej jakis smieciowy
    mail na spam)
    Linki z pecetowca tylko przekierowuja, bez koniecznosci zakladania
    konta na serwisach - dlatego najpierw podalem

    Pod windows komputera nie ma z nimi problemow.

    Ani posiadanym tabletem, ani spod Linuxa nie udalo mi sie skorzystac z
    tych serwisow.