  • Data: 2012-07-12 18:59:47
    Temat: Re: filmy internetowe na androidzie?
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-11 21:50, krzysztofsf pisze:

    > Smarfony kupuje sie raczej dla ich funkcjonalnosci dodatkowych, wedlug
    > potrzeb klienta.
    > Kolega jako jedna z glownych zalet swojego pokazywal mi ruchoma mape
    > nieba i gre wyscigi samochodowe. :)

    Mają jeszcze sporo innych zalet, jednak niektóre funkcje dyskwalifikuje
    zbyt mały ekran.

    > Piszesz o filmach z serwisow zawierajacych linki do hostingow?
    >
    > Ja, szczerze mowiac nie moge znalezc zastosowania do swojego 10 cali,
    > zwlaszcza, ze nie obsluguje modemu USB z play.
    > Netbook z windows jest jednak bardziej uniwersalnym rozwiazaniem.
    > Zapewne Win8 troche zmieni sytuacje.

    Nie chcę Cie tu wprowadzać w błąd, nie rozróżniam tych serwisów z
    filmami, dość powiedzieć że jeszcze żaden film nie sprawiał problemu z
    odtwarzaniem na moim tablecie. Nie mogę się odnieść do tego filmu z
    podanego przez Ciebie linku, bo tam zostałem poproszony o rejestrację.
    Ja kupiłem bardziej uniwersalny tablet, ma wbudowany modem gsm/3g i
    moduł gsm. Tak że służy mi również za telefon.