  • Data: 2010-11-10 00:37:44
    Temat: Re: fajny sprzęcik
    Od: wiewio <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lis, 00:03, Sir Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:

    > I tu przestaje dyskutowac z Toba :(
    > Jestem prymitywnym inzynierem i nie potrafie w obszarach absurdu :(
    > Moze poprowadz dyskusje dalej sam? Bo ja sie poddaje :(
    > Dla mnie sa pewne nieprzekraczalne osrzray brzegowe i poza nie nie
    > potrafie sie wychylic!

    Formond - dla przykładowego przykładu

    Przykład 1 - większa moc, lecz mniejszy moment, Twoim zdaniem powinien
    przyspieszać gorzej:
    145KM 185Nm -> 0-100 9.9s
    115KM 270Nm -> 0-100 11.2s

    Przykład 2 - podobna moc, różne momenty, Twoim zdaniem ten z większym
    momentem powinien przyspieszać lepiej:
    203KM 300Nm -> 0-100 7.9s
    200KM 420Nm -> 0-100 8.1s

    Przykład 3 - podobny moment, różne moce, Twoim zdaniem powinny
    przyspieszać podobnie
    240KM 340Nm -> 0-100 7.5s
    163KM 340NM -> 0-100 8.9s

    http://ujeb.pl/?hFWsbqj5Y2 strona 28

    > BTW. Polecam podstawowy kurs fizyki, przydaje sie wszedzie!!

    I wiesz czego się tam dowiem? Że pojazd z większym momentem na wale
    lecz mniejszym na kole przyspiesza gorzej od swojego odpowiednika z
    mniejszym momentem na wale a większym na kole?

    --
    wiewior