  • Data: 2010-11-10 19:11:28
    Temat: Re: fajny sprzęcik
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar pisze:
    ...>8

    > Jesteś inżynierem i się bardzo nieprecyzyjnie wyrażasz. Zasłaniasz się
    > brakiem zrozumienia u "humanistów" a jednocześnie posługując się
    > niedbale sformułowanym skrótem wprowadzasz w błąd. Gratuluję.

    Przepraszam za przydlugi cytat...
    Ten brak zrozumienia itp to do mnie? Czy do cytatu w moim poscie?
    Mozesz pokazac mi ten "niedbale sformulowany skrot"? Bo wlasnie chyba to
    winienes byl zacytowac? Wydaje mi sie ze chcac zaistniec poprostu
    chlapnales.
    Moze przenies sie jednak spowrotem na Onet?
    Poza tym, gratulacje chetnie przyjme ale od fachowca lub przynajmniej
    amatora z duza wiedza. Co mi po gratulacjach dyletanta? Tylko wstyd :(
    Rzadko wdaje sie w internetowe przepychanki ale w tym watku mozna zbyt
    ludziom namieszac w glowach bym mogl to odpuscic.

    Teraz, nie chcac rozdmuchiwac watku odpowiem hurtem.

    Shrek bardzo wyraznie wie o co chodzi. Tyle ze nie zauwazyl ze wlasnie
    to podkreslilem w swoim poscie - ze moc sie bardzo szybko skonczy przy
    identycznym przyspieszeniu.

    I jeszcze pozostalym "krytykantom", watek rozpoczal sie od silnika
    elektrycznego i przyspieszen przezen zapewnianych. A nie od np silnikow
    motocyklowych i danych katalogowych mocy, momentu i przyspieszenia
    spalinowych motocykli!! :)

    Jeszcze raz powtarzam. Przyspieszenie zalezy wylacznie od momentu NA
    KOLE motocykla. To sa dwa podstawowe wzory fizyczne. I to ze szkoly
    podstawowej!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe