  • Data: 2010-11-09 23:03:37
    Temat: Re: fajny sprzęcik
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    iewior pisze:
    > Przy każdym możliwym idealnie dobranym przełożeniu sprzętu 10kW sprzęt
    > 100kW będzie mógł sobie dobrać idealne przełożenie 10x większe.
    > Ale coby nie mieszać, opuszczając opary absurdu zastosowania
    > nieskończonego przełożenia przy nieskończonej przyczepności opon...

    I tu przestaje dyskutowac z Toba :(
    Jestem prymitywnym inzynierem i nie potrafie w obszarach absurdu :(
    Moze poprowadz dyskusje dalej sam? Bo ja sie poddaje :(
    Dla mnie sa pewne nieprzekraczalne osrzray brzegowe i poza nie nie
    potrafie sie wychylic!
    BTW. Polecam podstawowy kurs fizyki, przydaje sie wszedzie!!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe