  • Data: 2010-10-27 09:48:18
    Temat: Re: encoder wolnoobrotowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Ale po ośkę musi Paweł wszystko zmieniać? Sztuka dla sztuki?

    Nie przeczytałem całej dyskusji, tylko wiadomość otwierającą wątek.
    Na jej podstawie domniemywałem, że to nowa, dopiero projektowana
    konstrukcja.

    > Jak ma międzymordzie TTL dla transoptora, to powinien tak zostawić
    > i reszty nie zmieniać, bo po co? To, co się zdupcyło, to mechanika
    > i ją trzeba zoptymalizować.

    Może. A może nic się nie zdupcyło, tylko transoptor się zakurzył?
    (Też wszystkiego nie przeczytałem, dotarła do mnie tylko informacja,
    że raz działa a raz nie.)

    --
    Jarek