-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "qlphon" <q...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: emyto...
Date: Fri, 20 Jul 2012 12:24:58 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 36
Message-ID: <jubblq$sjn$1@node1.news.atman.pl>
References: <1...@4...net>
<50059551$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
<11be09b8dt7rf$.ypharhfvjssm.dlg@40tude.net>
<ju8q2i$d44$1@node1.news.atman.pl>
<50085338$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: 88-199-164-9.tktelekom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1342779898 29303 88.199.164.9 (20 Jul 2012 10:24:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jul 2012 10:24:58 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:634168
[ ukryj nagłówki ]>>> generalnie nie mam nic przeciwko temu, żeby ciężarówki płaciły za każdy
>>> przejechany kilometr...
>>> (osobówki też! - ale proporcjonalnie do swojej masy i zużycia jezdni
>>> jakie czynią - czyli kilka tys. razy mniej - naprawdę tyle mogę płacić
>>> i będzie to sprawiedliwe)
>> Autobusy regularnych linii transportu publicznego powinny być zwolnione
>> z opat - bo lepiej mieć na drodze jeden autobus jak czterdzieści
>> osobówek...
> Lepiej pod jakim względem? Bo jeśli chodzi o korki, to prawda, ludzi ze
> czterdziestu samochodow można pomieścić w jednym autobusie.
mała korekta: w autobusie jest powiedzmy 50 miejsc siedzących,
ponieważ mówimy o ruchu na autostradzie, nie zajmujemy sie autobusami
miejskimi z miejscami stojącymi
zakładając równą % obsadę pojazdów masz mniej korzystny współczynnik,
powiedzmy 1:10
teoretycznie, bo prawie nigdy autobusy nie są pełne a samochody przewożą
średnio 1,5 osoby...
> Ale gdy idzie o zużycie jezdni, to powyżej napisano samą prawdę --
> proporcja nie jest
> jak jeden do kilku dziesiątek, tylko jeden do kilku tysięcy!
i to jest sedno problemu: za co właściwie płacimy na autostradzie...
> Gdyby tak po Warszawie jeździły tylko samochody osobowe, to remonty ulic
> by starczały
> na dłuuugie lata.
myślisz w dobrym kierunku, ale pamiętaj, że autobusy mają znacznie mniejsze
dmc niż tiry - to one głównie dewastują drogi...
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.12 12:30 Jarosław Sokołowski
- 20.07.12 12:31 qlphon
- 20.07.12 13:02 J.F
- 20.07.12 13:05 Jarosław Sokołowski
- 20.07.12 13:07 J.F
- 20.07.12 13:10 J.F
- 20.07.12 13:13 J.F
- 20.07.12 13:24 J.F
- 20.07.12 13:26 Jarosław Sokołowski
- 20.07.12 13:35 Jarosław Sokołowski
- 20.07.12 13:50 J.F
- 20.07.12 13:58 Waldemar Krzok
- 20.07.12 14:45 J.F
- 20.07.12 15:45 J.F
- 20.07.12 17:42 Waldemar Krzok
Najnowsze wątki z tej grupy
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=